Grappige column: http://www.depers.nl/binnenland/341679/ ... hleen.html
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melody93 schreef:Jeetje wat gaat het snel hier(ben alweer een tijdje niet geweest)
Met het rijden gaat het super... Sinds ongeveer 2 weken loopt ze echt heerlijk ontspannen en wil ze echt voor me werken, ze heeft nog nooit zo lekker gelopen![]()
Mel heeft alleen dinsdag een erge koliek(?)aanval gehad... Dat was wel even schrikken (was er zelf niet bij)
Het schijnt dat ze aan het rennen was in de wei, en opeens door haar benen heen zakte en niet meer op kon staan, schoppen naar haar buik. Toen ze opstond begon ze mega te zweten, ze was echt letterlijk doorweekt toen ik aankwam... Ook schuimde ze uit haar mond en fleemde ze de hele tijd, trekte haar benen erg hoog op (net alsof ze van die hoge transportbeschermers om had) Toen gelijk de dierenarts gebeld, darmverslapper gegeven, en toen ging het gelijk weer goed.
Was er helaas niet bij toen de dierenarts kwam, want deze symtomen heb ik nooit gezien bij koliek?
Denk zelf dat ze misschien iets verkeerds gegeten heeft... Zou het anders ook niet weten
Maargoed, na het spuitje was ze weer helemaal normaal, gelukkig waren ze er optijd bij![]()
Heb ook besloten te stoppen met de wedstrijdsport... Ik merk nu echt dat mijn meisje oud word en dat de dressuur te intensief voor haar gaat worden. Ik wil ergens in november / december onze laatste wedstrijd met haar rijden, in de L1.
Dan mag ze lekker van haar oude daagjes genieten, en gaan we lekker recreatief rijden (lekker het bos in).
Omdat ik toch zelf wel wat verder wil komen met rijden heb ik misschien al wel een bijrijdponytje op het oog,
een leuke NRPS merrie van 7 jaar oud, 1.48 m, waar ik dan ook wedstrijden mee zou mogen starten, dus daar ga ik nog even met de eigenaren over babbelen![]()
Dat was het weer eventjes,
moet er nu vandoor, lesgeven
Dieuwke1315 schreef:Jemig Melody! Dat is schrikken! Hoe oud is ze eigenlijk ?
Madeira_ schreef:![]()
Evelien, leuke foto’s!
Melody, jeetje schrikken zeg van je pony! Jammer dat het
wedstrijdsport voor haar te zwaar word. Wel leuk dat je gewoon lekker blijft rijden op haarhopelijk lukt het met je bijrijpony
MLover, gefeliciteerdmooie resultaat!
Nou meiden.. over 5 dagen is het zo ver: operatie. Maar Madeir en ik zijn ook bijna 1 jaar samendus heb ik een topic alvast geopend
dus als jullie het leuk vinden… [ITP] Madeira en ik bijna 1 jaar samen!