_karin_ schreef:En nog omdat ik fácking sexy ben als ik huiswerk maak met mijn zonnebril op (ja anders is mijn bureaulampje zo fel en zonder kan ik het ook niet ):
Foto's van mezelf maken is echt mijn specialiteit.
AAAAAAAAAAAAH die bril

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:En nog omdat ik fácking sexy ben als ik huiswerk maak met mijn zonnebril op (ja anders is mijn bureaulampje zo fel en zonder kan ik het ook niet ):
knabbelgirl schreef:kate gaat 4x in t jaar naar de hoefsmid, 1x naar de tandarts en 1x komt de zadelmaker tenzij vaker nodig
Ik zou als ik diegene vertrouw wel katie meegevener zit geen verzekering op dus dat is al minder gedoe
_karin_ schreef:Peelie schreef:moet je persee wedstrijden rijden dan?
Het is maar een vraag?
Nouja eigenlijk wil ik dat wel heel graag ja. Dat is echt iets waar ik jarenlang van droom en nu met donja ééééindelijk de kans voor heb gekregen.
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:kate gaat 4x in t jaar naar de hoefsmid, 1x naar de tandarts en 1x komt de zadelmaker tenzij vaker nodig
Ik zou als ik diegene vertrouw wel katie meegevener zit geen verzekering op dus dat is al minder gedoe
Je moet een verzekering hebben meid. Lot is ook niet zo verzekerd hoor. Maar het is nodig voor eventuele schades enzo.
knabbelgirl schreef:heb ik niet want ze komt niet door de röntgonologische keuring heenen voor KNHS hoeft het niet
_karin_ schreef:Nooou ik weet niet of ik daar wel zo zeker van ben of jij mijn antwoord weet Em. Ik hecht echt veel waarde aan wedstrijden. Als ik of wedstrijden op Manic mag rijden (dieontzettendknapis) óf Donja mag hebben .. is dat best een moeilijke keuze hoor!
_karin_ schreef:Nooou ik weet niet of ik daar wel zo zeker van ben of jij mijn antwoord weet Em. Ik hecht echt veel waarde aan wedstrijden. Als ik of wedstrijden op Manic mag rijden (dieontzettendknapis) óf Donja mag hebben .. is dat best een moeilijke keuze hoor!
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Nooou ik weet niet of ik daar wel zo zeker van ben of jij mijn antwoord weet Em. Ik hecht echt veel waarde aan wedstrijden. Als ik of wedstrijden op Manic mag rijden (dieontzettendknapis) óf Donja mag hebben .. is dat best een moeilijke keuze hoor!
Ik zou het wel weten. Wedstrijden kan altijd nog.
_karin_ schreef:Ja dat weet ik wel, maar ik heb gewoon iets nodig om heen te rijden, naar te streven.
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Ja dat weet ik wel, maar ik heb gewoon iets nodig om heen te rijden, naar te streven.
Ik heb ook een mooi doel voor ogen hoor
_karin_ schreef:Grappig beest Celia! Ook een foto van onder het zadel of vraag ik nu alweer teveel?
Ik heb geen risico Manic kwijt te raken Emma, Judith doet dat niet zo snel en als ze dat doet weet ik zeker dat ze zoveel mogelijk naar mij toekomt in die beslissing zeg maar.
lotteluvah schreef:_karin_ schreef:Grappig beest Celia! Ook een foto van onder het zadel of vraag ik nu alweer teveel?
Ik heb geen risico Manic kwijt te raken Emma, Judith doet dat niet zo snel en als ze dat doet weet ik zeker dat ze zoveel mogelijk naar mij toekomt in die beslissing zeg maar.
Zou je Manic eventueel mogen rijden?