Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, lous had ik een goede foto gestuurt ?
kekaro schreef:hai dames ben ik ook weer eens even
ik werd al gemist zag ik, maar ik heb zo weinig tijd op het moment....loop de hele dag te rennen
als ik ff tijd heb plaats ik een beriggie in mijn purmerendertopic waar ik veel zit maar daar hoe ik ook niet bij te lezen hahaha daar worden maar 5 berichten per dag geplaatst.
ik vind het zo banketstaaf om een bericht neer te zetten hier als ik niet bijgelezen heb...maar goed
bij deze dan toch een berichtje van mijwant ik lees af en toe nog wel stukkies hoor.
ik heb de afgelopen weken met smart zitten wachten tot de labrador ging bevallen, waar we een pupje van gingen nemen.
maandagochtend was het eindelijk zo ver, ik heb de hele bevalling gevolgd via de webcam !
zoooo gaaf
's avonds meteen op kraambezoek en toen kreeg ik er eentje in mijn handen gedrukt....die nemen we dus
een zwarte reu, zo ontzettend lief !!
nou gaan we maar weer wachten tot ie oud genoeg is om zonder mama verder te kunnen(een week of 9)
alvast een foto voor de vorm, net geboren dus lijkt nog nergens op
dat is hem, we hebben nog geen naam.
hij heeft een heel klein wit vlekje op zijn kin, iets wat niet hoort...maar goed kan mij het schelen, hij komt toch echt uit 2 echte labradords vandaan![]()
en meestal zie je daar na een jaar niets meer van terug als ze iets wits hebben.
nou tot zover want mijn eten is klaar !
xxxxx en ik kom gauw weer bijlezen en meekletsen hoor !

en dat vlekje : dat vind ik echt iets hebben

?
?
.

.
.
.

Hilde_q schreef:Hee suus
Hoe is het met je?
Nog ziek geweest of is het nu helemaal over?
x

SmeeJ schreef:Dankje hilde.
HEee suus, je had veel eerder moeten komen joh.
. suusiejj schreef:Hilde_q schreef:Hee suus
Hoe is het met je?
Nog ziek geweest of is het nu helemaal over?
x
ziek? ik ben niet ziek geweest ? of een flinke tijd terug, verder gaat het niet heel super
i.v.m sterven van John, en Jeroen die het heel fijn net 3dagen voor de coleance en dag erop begravenis uitmaakt. voor het hele verhaal kun je bij Moon of Esmee of Kyr terecht denk ik, zij hebben een msn gesprek als het goed is

) 
SmeeJ schreef:Ik weet het meis.

Hilde_q schreef:Ah sterkte meis
(de laatste keer dat ik je hier sprak was je nogal ziek dus ik vroeg het me af of het nu weer wa beter ging)