Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lisette1987 schreef:ik heb er een haflinger bij sinds vannacht, Lux heeft een heel mooi merrieveulen gegeven!
[ Afbeelding ]
Lisette1987 schreef:ik heb er een haflinger bij sinds vannacht, Lux heeft een heel mooi merrieveulen gegeven!
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Lisette1987 schreef:mijn knappe meisje net voor de eerste keer buiten![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

LoveAmadeo schreef:Heei!! Ik wil me wel melden maar heb zelf geen haflinger. Misschien schaffen we er over 1,5/2 jaar twee aan, zou ik mee mogen praten> Lijkt me leuk! Groetjes, Rosa
Ben btw al wat aan het rondkijken, maar kan geen geschikte haflinger vinden..
Heeft iemand een aanbod en/of tip? Zou heel fijn zijn xx![]()
LoveAmadeo schreef:Heei!! Ik wil me wel melden maar heb zelf geen haflinger. Misschien schaffen we er over 1,5/2 jaar twee aan, zou ik mee mogen praten> Lijkt me leuk! Groetjes, Rosa
Cowgirl schreef:LoveAmadeo schreef:Heei!! Ik wil me wel melden maar heb zelf geen haflinger. Misschien schaffen we er over 1,5/2 jaar twee aan, zou ik mee mogen praten> Lijkt me leuk! Groetjes, Rosa
Wil je ze nu aanschaffen of pas over 2 jaar want dan heeft het nu geen zin om met een aanbod te komen.
Lekker op MP kijken. bezoek die melkerij eens waar ik het in je andere topic over had.
Ik weet niet in welke provincie je zit maar in NH zit de Haffriehoeve waar ze haflingers en friezen hebben. Zou je ook eens kunnen gaan kijken.