Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moyra schreef:ik plaats even snel een foto van de hond , let op ziet er niet lekker uit!!!!!
http://i33.tinypic.com/29nhruf.jpg
Ga nu even snel naar pebbels toe , beoordelen of dierenarts morgen langs moet komen, en lees daara bij...
muppetmayo schreef:Hinke mn knieën zal ik altijd last van blijven houden... Helaas pindakaas. Ze zijn gewoon versleten, niks tegen te doen.
Je hebt het maar druk he Hinke! Zonde dat je zo weinig tijd hebt om te rijden... Ik herken het helaas wel. Van de week ook mn paardjes ernstig tekort gedaan voor mijn gevoel... Van het weekend maar even goedmaken met ze...
Hoe gaat het verder met je opleiding?
Moyra ahhhh arm ding!
joopiexx schreef:Beterschap voor de ziekenbrigade!
Freya; wat een filmpje zeg jeetje, vooral zo een klein ventje op t einde t arme kereltje![]()
Ook ik heb helaas wel eens tijd te kort of ben gewoon zo moe dat ik even geen zin heb om te rijden. Meestal raap ik mezelf dan nog even bij mekaar en een flinke schop onder de bips doet wonderen maar nu ben ik echt blij dat het weekend is! Even rust even bijkomen.. Gelukkig ben ik niet ziek, dat zou k er niet bij moeten hebben. Over 2 weken is het gelukkig ook vakantie.. Heerlijk!
muppetmayo schreef:Das ideaal zo dichtbij Monique
Ik heb te hard geroepen naar jullie dat ik niet verkouden was....
Komt vandaag als een idioot op, neus zit dicht, waterige oogjes... jaaaaaa ik heb t ook te pakken
Avalon_ schreef:Nieuw model, 3 nieuwe foto's!
Citaat:Met Daims staan we een beetje stil, heb het zo onwijs druk met alles, het komt er gewoon niet van