[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:11

ahhh hondje met baby kleding schatig
nog meer zieken hier nathalie balen zeg
hier ook nog steeds snot verkouden

over 30 min ook weer na de fysio ben benieuwt wat ze vandaag voor me heeft

hier is de hond weer loops dus weer zo sexy broekje voor haar 3 weken hahaha net hier en nieuwe dierenarts gezocht want ze moet ook nog voor de inenting deze maand blijkt er hier 1 bijna om de hoek te zitten na makkelijker kan je het niet hebben toch
Laatst bijgewerkt door monique1983 op 02-10-09 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:12

moyra schreef:
ik plaats even snel een foto van de hond , let op ziet er niet lekker uit!!!!!

http://i33.tinypic.com/29nhruf.jpg

Ga nu even snel naar pebbels toe , beoordelen of dierenarts morgen langs moet komen, en lees daara bij...

flinke jaap maar wel netjes dicht zo

muppetmayo

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:22

Das ideaal zo dichtbij Monique :)

Ik heb te hard geroepen naar jullie dat ik niet verkouden was....
Komt vandaag als een idioot op, neus zit dicht, waterige oogjes... jaaaaaa ik heb t ook te pakken :(

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:32

Beterschap voor de ziekenbrigade!

Freya; wat een filmpje zeg jeetje, vooral zo een klein ventje op t einde t arme kereltje :(:)

Ook ik heb helaas wel eens tijd te kort of ben gewoon zo moe dat ik even geen zin heb om te rijden. Meestal raap ik mezelf dan nog even bij mekaar en een flinke schop onder de bips doet wonderen maar nu ben ik echt blij dat het weekend is! Even rust even bijkomen.. Gelukkig ben ik niet ziek, dat zou k er niet bij moeten hebben. Over 2 weken is het gelukkig ook vakantie.. Heerlijk!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:55

jaaa, over 2 weken vakantie!! Daar heb ik zin in :D

Ik ben vandaag weer bij de mensedieck geweest voor mijn rug! Ze ziet zelf ook dat er vooruitgang is in mijn houden, en ik merk zelf ook dat het beter gaat met mijn rug. Hij krakt een heel stuk minder en hij voeld veel sterker aan dan een 2 maanden geleden. :)

ik begin eindleijk weer van de snotter af aan het komen :D

vanafond dansles, morgen dansles :D

Zumba is een nieuwe hype, bij mij op school kan je het ook volgen, maar het is alleen maar overdag. helemaal niet handig dus, want dan kan niemand...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:56

Ik heb helaas geen vakantie... ;(

Leuk hoor lekker naar dansles Peelie :D

Vind zumba erg leuk, wel moeilijk hahaha. Maar das neit handig dat ze dat overdag geven dan zeg!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:59

Zumba klinkt wel erg leuk, maar dat soort sporten is echt niet besteed aan mij haha :+

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 15:35

mooi peelie dat er verbetering is

ik kom net terug van de fysio
mijn been heup zit ingetape na ja je moet het zien als en hele lange rek bare pleister die 5 dagen moet zitten hahaha

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:55

Nieuw model, 3 nieuwe foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 19:53

Hallotjes, ik is er ook weer. weer zo fit als een hoentje! dagje slapen heeft gewerkt dus :D

Zielig hondje gezien.. Wel erg schattig met dat Hello Kitty rompertje :P

Ik ga zondag ff nieuw zadel winnen voor Thosti :+ haha is 3daagse verkoop hier bij de paardenwinkel hebben dan altijd lootjes bij besteding vanaf 25eu.. en als afsluiting zondag verloting van een kiefferzadel :D K ga wel heen natuurlijk.. maar k win toch nooit wat ..

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 21:55

Beterschap voor de zieken.
Arm hondje en ik heb niuet zo veel verstand van foto's maken Avalon. sorry.

Akino wordt over 3 weken doorgereden en verder beleerd door rij-instructrice. Ben erg benieuwd en hoop dat het goed gaat. :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 02:14

muppetmayo schreef:
Hinke mn knieën zal ik altijd last van blijven houden... Helaas pindakaas. Ze zijn gewoon versleten, niks tegen te doen.

Je hebt het maar druk he Hinke! Zonde dat je zo weinig tijd hebt om te rijden... Ik herken het helaas wel. Van de week ook mn paardjes ernstig tekort gedaan voor mijn gevoel... Van het weekend maar even goedmaken met ze...
Hoe gaat het verder met je opleiding?

Moyra ahhhh arm ding! :(:)

Dat weet ik, van je knieen... Maar ik bedoelde eigenlijk of het nu stabiel is? Of wordt het erger?
Op zich maakte ik me tot nu toe niet zoveel zorgen over dat ankie aandacht tekort komt. Ze staan bij elkaar in de wei dus ze vermaakt zich wel. Het is gewoon irritant dat ik nu vaak alleen in het weekend tijd heb, je gaat dan ook niet echt voor uit met rijden. Ze blijft dezelfde slechte conditie houden en het galoperen blijft dan moeilijk. Maar goed, ik wist het al voordat ik hier aan begon dus moet eigenlijk niet zeuren ;) Opleiding is gelukkig superleuk, weet zeker dat ik hem af wil maken dus heb genoeg motivatie!
Hoe gaat het btw met daims en rijden?
joopiexx schreef:
Beterschap voor de ziekenbrigade!

Freya; wat een filmpje zeg jeetje, vooral zo een klein ventje op t einde t arme kereltje :(:)

Ook ik heb helaas wel eens tijd te kort of ben gewoon zo moe dat ik even geen zin heb om te rijden. Meestal raap ik mezelf dan nog even bij mekaar en een flinke schop onder de bips doet wonderen maar nu ben ik echt blij dat het weekend is! Even rust even bijkomen.. Gelukkig ben ik niet ziek, dat zou k er niet bij moeten hebben. Over 2 weken is het gelukkig ook vakantie.. Heerlijk!

Heb jij vakantie? Ik niet, heb pas weer met de kerst vakantie (maar dan gelukkig wel meteen 3 weken). Ik heb er geen last van dat ik savonds geen zin meer heb om naar stal te gaan, het is meer dat ik savonds nog dingen voor moet bereiden voor de volgende dag en daar dus wel de hele avond mee bezig ben. Moet nl voor elk vak opdrachten inleveren elke week.

@peelie:goed zo! Mag je nu weer rijden?

@thornforest: ok dat is wel fijn. Mag je nu wel weer rijden? Ga je je haflinger nu sowieso niet meer verkopen of weet je dat nog niet?

muppetmayo schreef:
Das ideaal zo dichtbij Monique :)

Ik heb te hard geroepen naar jullie dat ik niet verkouden was....
Komt vandaag als een idioot op, neus zit dicht, waterige oogjes... jaaaaaa ik heb t ook te pakken :(

Lol! Irritant wel.

Vanavond ankie gelongeerd, en jeetje wat is ze vet en slecht in conditie! Ze liep te hijgen als een oud mannetje!

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 07:21

@Hinke: Als je wilt dat Ankie verder vordert in het rijden, is een bijrijder dan geen optie??

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:49

Hinke, hij gaat niet weg :) en ik mag wel weer rijden maar durf het zelf nog niet aan omdat ik nog wel pijn heb.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:51

Daar heb ik wel over nagedacht maar ik vind dat er toch te veel nadelen aan zitten. Ik vertrouw anderen eigenlijk niet zo met ankie :o Daarnaast is ze nog heel jong en ik denk dat ze makkelijk verkeerde dingen aan leert. Toen ik nog op een andere stal stond werd ankie af en toe door anderen binnen/buiten gezet en dat was al een drama. Daarnaast moet je altijd maar weer afwachten wat voor iemand je krijgt.

Nee, dan maar liever een pony met een iets slechtere conditie ;) .

Heb jij een bijrijder avalon?

Het is vies weer, bah! Het is hier trouwens wel weer erg rustig!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 14:53

ThornForest schreef:
Hinke, hij gaat niet weg :) en ik mag wel weer rijden maar durf het zelf nog niet aan omdat ik nog wel pijn heb.

Fijn dat je nu iig een beslissing hebt kunnen nemen! Hopelijk wordt je haflinger wat braver bij je instructrice ;)

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:04

ja ik hoop het ook haha :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 16:32

Avalon_ schreef:
Nieuw model, 3 nieuwe foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De 1ste foto is wel intresand. De aandacht word allen gelijk naar haar decolete getrokken (jaja 3hoek)

de 2e foto het zelfde verhaal.

3e foto is een beetje flets. Er gebeurt niks op de foto.

Laat je model eens een andere kant op kijken dan in de lens. Dat zal er een stuk minder agresief uitzien.

laat het model eens dromerig of verliefd kijken. laat haar springen en maak daar foto's van. Dat geeft leuke effecten!

Wat me opvalt is dat iedere keer net de bovenkant van het hoofd er niet op stta. Zorg er van voor dat dan of heel het hoofd er op staat of echt een close up. Dat kan het wel.

Zoek ook in de omgeving 3hoekjes ;) Dus in de bomen ed ;)

als je vragen hebt moet je het maar even laten weten ;)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 16:38

Halloo

Daarnet een poging wenner longeren gedaan in de storm maar met uit het land halen was hij al helemaal onrustig dus lekker staan tutten met hem. Twee daagjes vrij is niet erg en hij is nu grondig gereinigd. Morgen even een aantal dekens doorpassen, kijken wat weg kan en wat niet. Hij staat nu met een zweetdeken op stal en buiten met een regendeken.

Hinke k heb altijd wel zin om naar stal te gaan maar niet altijd om echt in de bak te gaan rijden en ik ga nog niet makkelijk genoeg naar buiten om zo vaak buitenritjes te maken. Meestal na een hectische dag wil ik even uitwaaien ipv serieus in de bak trainen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 16:47

het waait hier nog niet zo heel hard... Het kan erger.

vanafond wéér dansles :D

mogen ga ik rijden... dat heb ik al een hele poos geleden besloten, maar het komt er gewoon echt van de laatste tijd...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 16:52

Aan de kust zou het heel hard waaien, dus wij boffen hier weer :+
Wenner heeft nu dus lekker tutaandacht gehad, en dat is ook wel eens leuk :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:04

ZO goeiesmiddags, ik laat ook eens even mn hoofd zien ;)

Hinke mijn pijn in mn knieën scheelt vaqn dag tot dag. Ik kan er weken geen (lees, weinig) last van hebben, en dan ineens bijna niet meer kunnen lopen/zitten enz. Erg irritant dus.

Met Daims staan we een beetje stil, heb het zo onwijs druk met alles, het komt er gewoon niet van ;(

Peelie veel dansplezier vanavond!

Heb vanmiddag weer een zumba les meegepakt :) Vind t erg leuk, en t helpt met afvallen en strakker worden hahaha.

Zo naar feyenoord, erna stappen.
Morgen weer naar de sportschool, Daims en Kebab doen, en dan hier met een stel ice age 1, 2 en 3 kijken :)
Druk druk druk druk..

Mystique04Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:11

Vanmorgen voor het eerst weer op Mystique gereden, ze was super braaf en niet vooruit te branden.
We hebben gewoon beetje rond gestapt en even draven en natuurlijk goed uitstappen, dat is eerst wel genoeg denk ik zo.
ze moet echt nog wat aankomen, de deken slobbert gewoon om haar heen :o

En het zadel ligt nu dus wel stevig, ik kon zo op stijgen zonder dat er aan de beugel gehangen werdt, ze heeft nu ook meer schoft doordat ze dunner is, dus vraag me nu af of het zadel wel goed gelegen heeft.

Het weer valt hier wel mee het waait wel maar niet echt hard, en het regen pas sinds half 6

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 21:33

Hallo allemaal, vandaag naar de eftelin geweest, was drukker dan verwacht. Goed 45 min in de rij gestaan om in de vliegende hollander te gaan, wat is dat mooi gemaakt zeg en wat is die gaaf, duurt alleen veelste kort.

Morgen weer naar de paardjes, heb ze gemist vandaag.

@ Peelie, wat/hoe bedoel je met 3hoekjes, ik vat hem niet helemaal.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 02:45

Citaat:
Met Daims staan we een beetje stil, heb het zo onwijs druk met alles, het komt er gewoon niet van

Lol dus ik ben niet de enige :D Ach joh je hebt daims voor je plezier en niemand verplicht je om elke dag te gaan rijden! Gewoon naar mn paard toe gaan en poetsen ofzo vind ik net zelf zo leuk.

@freya: leuk! Ben ik nog nooit geweest. Was het echt druk, met dit rotweer? Hebben jullie die meeting bij peelie nog gehad?

@mystique: niet vooruit te branden, is dat goed of slecht? :P Wel stoer dat je gereden hebt in die wind hoor.

Heb verder niet zoveel te melden. Ankie staat sinds gister maar met 1 paard samen en ze gedraagt zich als een dominant manwijf tegen dat arme paard. Ze was al de baas van haar oude groepje maar het paard waar ze nu bij staat domineert ze helemaal... Met de oren naar achteren wegjagen, als dat paard te dicht bij mij komt :o Terwijl dat andere paard zo'n schatje is... Ankie is echt een monster als ze de baas is, ze is veel liever als er een paard bij staat dat de baas over haar is :+

Okee nu ga ik echt naar bed :D