ik ga vandaag naar de eigenaresse van de hengst die mara heeft gedekt om EINDELIJK!!! de dekbon op te halen. Daarna ga ik door naar viva om daat vief uit te proberen en dan ga ik weer naar huis... eten enzo...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Twas supergezellig 
morgen is ze uitgerekend
ze staat inmiddels in haar kraamstal
met een flink stro bed en staart zit in de vlecht. Haar uier zit nog niet vol maar ze heeft al wel dril billen en haar vulva begind ook uit te zakken
Heb ook een foto van bovenaf genomen.. ze draagt hoog dus ze is echt een balletje 

vet zielig. Dus ik vroeg of hij hem als ik weg was af wilde maken, wilde hem niet laten lijden. Maar hij was al dood gegaan uit zichzelf.
arme beestje... Ik leek wel een kind van 5.
is weet iemand of je online je klantenkaart saldo van divoza kan bekijken want ik dacht van wel maar kan het niet vinden..Nathalie83 schreef:nou anders ik wel! wacht verdorie al bijna een jaar

Peelie schreef:Nathalie83 schreef:nou anders ik wel! wacht verdorie al bijna een jaar
Der uier kan nog veel voller en haar tepels moeten nog een heel eind naar buiten.
joopiexx schreef:Jeeeejjj fotoos, ben benieuwd peelie![]()
Nora heeft een hoog hebbe hebbe gehalte haha
Ik ga morgen naar de opendeur van een nieuwe ruitersportzaak, naar het schijnt hebben ze redelijk wat voor barokke rassen dus hopelijk shop ik morgen verstandig 

Was leutig
Dikke vette aktie man!! 

Maar het was zéker geslaagd ondanks dat we geen prijs hadden met de playback