Wentos schreef:Hallo Allemaal!
Nou m'n bokt doet het af en toe weer een beetje, dus doe even een bijlees poging
Moet je veel bijlezen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:Hallo Allemaal!
Nou m'n bokt doet het af en toe weer een beetje, dus doe even een bijlees poging
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Larissa! Wat heb je allemaal gekregen???
Het was eerst vet saai, m'n broertje kreeg echt allemaal van die leuke dingen en zo.
Ik kreeg een bureaulamp, pennen, handdoek en een masker. Dus ik zat al een beetje van mwaah..
En toen in 1x NU EEN GROTE DOOS, dus ik denk; nick krijgt weer wat
Was ie voor mijeen nieuwee mobiel! (oude was na 2 weken gestolen)
en toen verder, kreeg ik een brief met een gedichtje (die gedichten zijn vreselijk).
En in die broef stond dat ik een NIEUW ZADEL KREEG![]()
(k was vet blij, tranen in m'n ogen
).
En zaterdag hebben we een afspraak en gaan we passen
lotteluvah schreef:Zo ik ben ook weer vrij. Nat tot op mijn onderbroek.
xLariss schreef:Ben dr ook super blij mee. Moet ook wel mee betalen aan m'n zadel.
Wat voor 'n zadel?
Tja een dressuur zadel, maar weet niet wat voor 'n merk en zo. We zoeken een niet al te dure, mischien is er een knappe 2e hands
Ik gebruik m'n wintec om te springen
Babsie_Flash schreef:Wat vinden jullie van mijn nieuwe zadel op Wervelwind?Met dank aan Esmee
die druk op zoek was naar zadels waardoor ik er nu 1 voor 40 euro heb bij kunnen kopen!!
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Wat vinden jullie van mijn nieuwe zadel op Wervelwind?Met dank aan Esmee
die druk op zoek was naar zadels waardoor ik er nu 1 voor 40 euro heb bij kunnen kopen!!
zo te zien ligt het wel netjes
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Wat vinden jullie van mijn nieuwe zadel op Wervelwind?Met dank aan Esmee
zo te zien ligt het wel netjes
Babsie_Flash schreef:Wat vinden jullie van mijn nieuwe zadel op Wervelwind?Met dank aan Esmee
xLariss schreef:It wasn't me!
lotteluvah schreef:De nieuwe eurostar collectie is bekend. Ben zo verliefd op 1 pad he.
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:It wasn't me!
Inderdaad
ohja.. me neither