Monica_86 schreef:Ben er ook weer, amber hooi +pavo koek gegeven en stalletje ff bijgestrooid
Geef je Amber verder geen muesli, zoiets als Pavo's nature best? (dat je daarom zo'n koek voert?)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Ben er ook weer, amber hooi +pavo koek gegeven en stalletje ff bijgestrooid
TjelleBieb schreef:Oké hier komtie.
Bij 00:06 seconden, knalt hij dus met ze kop tegen iemand aan, is hij opslag dood en rent en springt gewoon verder.
http://nl.youtube.com/watch?v=NiVjzSTIPOc
Ticcie schreef:TjelleBieb schreef:Oké hier komtie.
Bij 00:06 seconden, knalt hij dus met ze kop tegen iemand aan, is hij opslag dood en rent en springt gewoon verder.
http://nl.youtube.com/watch?v=NiVjzSTIPOc
Is echt eng.. Brrr, 'k ben bang nu en 'k ben alleen thuis!!!
*Zoekt iemand die mij wil beschermen deze nacht..*
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:Ben er ook weer, amber hooi +pavo koek gegeven en stalletje ff bijgestrooid
Geef je Amber verder geen muesli, zoiets als Pavo's nature best? (dat je daarom zo'n koek voert?)
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Geef je Amber verder geen muesli, zoiets als Pavo's nature best? (dat je daarom zo'n koek voert?)
jahwel amber krijgt ook slobber
Babsie_Flash schreef:maak je dat elke dat 1 of 2x??wat een werk!
Ticcie schreef:Da's misschien nog een idee, Babs!
Is echt bankgelijk.. Mama in New York.. Ik hier in België in zo'n groot huis.. Pfff.. Tege niemand zeggen hé! 'k Wil niet dat er dieven over de vloer komen..
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:maak je dat elke dat 1 of 2x??wat een werk!
Uit een zak babs, van pavo
Babsie_Flash schreef:kant en klaar uit een zakkie? Geen water koken erbij doen, laten afkoelen?
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:Da's misschien nog een idee, Babs!
Is echt bankgelijk.. Mama in New York.. Ik hier in België in zo'n groot huis.. Pfff.. Tege niemand zeggen hé! 'k Wil niet dat er dieven over de vloer komen..
ik zeg niets
Ticcie schreef:Nou, ik ga dan maar slapen.. Proberen goed te dromen en hopen dat mama snel terug is! (Papa weet niet eens dat ik alleen thuis ben!)
SLaap zacht lieve Haflingerhuggers!!! Voel me echt zo goed als Haflingerhugger.![]()
Dikke kus!
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:kant en klaar uit een zakkie? Geen water koken erbij doen, laten afkoelen?
Jah dat wel
Ticcie schreef:Babsie_Flash schreef:ik zeg niets
't Is je geraden! Anders vind ik je wel.![]()
Babsie_Flash schreef:Wat een werk!
Monica_86 schreef:hey babs blijf je bij die meeting ook slapen?
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:hey babs blijf je bij die meeting ook slapen?
...ik twijfel nog... ik ben wel een stukkie ouder dan de rest hé... Wie blijven er nog meer slapen?
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Wat een werk!
mwah valt wel mee hoor
Maar tis wel te doen en hij heb het nodig, dus moet ma
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:hey babs blijf je bij die meeting ook slapen?
...ik twijfel nog... ik ben wel een stukkie ouder dan de rest hé... Wie blijven er nog meer slapen?
Babsie_Flash schreef:Wat je alemaal niet over moet hebben voor je eigen paardje