suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Als je alleen in het weekend drinkt ben je echt niet verslaafd hoor.
zeker niet maar ik ga na asraaaaaaaaaaaaa![]()
daggie mensjes
Dan zou meer dan de helft van de bevolking ook verlsaafd zijn.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Als je alleen in het weekend drinkt ben je echt niet verslaafd hoor.
zeker niet maar ik ga na asraaaaaaaaaaaaa![]()
daggie mensjes
lotteluvah schreef:uvando schreef:je bedoel over der knie ja dat is erg me vader heeft 2 kogeltjes in
zijn knie waarom weet ik eigenlijk niet helemaal.Zit in d familie
me oma had een kunstknie en metane heeft ook een kogeltje
in der knie.
Voorde rst ik heb alles terug gelezen hoor heb trouwens ook
wat gelezen oer alcoholisten.
Zou ik mar niet mee spotten is namenlijk niet leuk als
je iemand in je familie hebt die alcoholist is en die zichzelf dood
heeft gedronken.
Omg alsjeblieft zoek een leven
lotteluvah schreef:uvando schreef:ja ik ben alcoholist ik drink in het weekend vor een week
![]()
Rolt van dr stoel
lotteluvah schreef:uvando schreef:whahaha en mr zeggn dat jullie haflingergekken zijn het gaat alleen
om achtelijke dingen hierow je ziet bijna nooit ietsstaan over haflingers
ben benieuwd wat voor haflingergekken jullie dan zijn
maar vast niet zo eentje als ik.
Die gewoon naar der haf toe gaat omdat ze zo'' haflinger gek is nu jij weer
Wat ben jij lachwekkend.
SmeeJ schreef:Whahahaha.
uvando schreef:whahaha en mr zeggn dat jullie haflingergekken zijn het gaat alleen
Moet he dan altijd daarover gaan?
Waar slaaaaaaat dat op
lotteluvah schreef:uvando schreef:whahaha en mr zeggn dat jullie haflingergekken zijn het gaat alleen
Nog een vraagje, ken je het begrip HK op bokt?
Anseltje schreef:& ik kom ook ff lekker verkeerd binnen vallenmaar suus vroeg of ik stukje terug wou lezen(verhaal over haar ongeluk) heb dat gelezen en kwam toen dit tegen.. Toen had ik zoiets van 'euh wat is hier aan de hand..'
Suus; zoals ik je al eerder heb gezegd, je hebt een erg rotte situatie's/leven gehad na/tijdens het ongeluk, maar gelukkig ben je al weer een stukje hoger opgeklommen. En haflingers kunnen ook goed springen hoorDus ik wil jou wel zien met as in het springen
Jullie kunnen het!!
En ja, kom net terug uit wijchen.. ff wezen shoppen
Heb 1 nieuwe BB, 2 nepperts (J&C underweare) en een only kolshirtje.allemaal in uitverkoop
Horsii_mine schreef:Weet je wat ik trouwens serieus NERGENS op vind slaan
Bij mij in de klas, ik zit in de 3e dus de meeste zijn een jaar of 14, krijgen sommige kinderen een alcoholverbod als straf! Dat zou dus betekenen dat ze regelmatig drinken..Echt.. Dat is toch gewoon triest?! Kom op, je bent dan 14.. Er zit er zelfs nog een bij van 13.. Slaat nergens meer op..
Horsii_mine schreef:Anseltje schreef:Heb 1 nieuwe BB, 2 nepperts (J&C underweare) en een only kolshirtje.allemaal in uitverkoop
Leuk!Welke kleuren?
Anseltje schreef:Horsii_mine schreef:Weet je wat ik trouwens serieus NERGENS op vind slaan
Bij mij in de klas, ik zit in de 3e dus de meeste zijn een jaar of 14, krijgen sommige kinderen een alcoholverbod als straf! Dat zou dus betekenen dat ze regelmatig drinken..Echt.. Dat is toch gewoon triest?! Kom op, je bent dan 14.. Er zit er zelfs nog een bij van 13.. Slaat nergens meer op..
De jeugd van tegenwoordig ook.. (natuurlijk niet allemaal)
Zitten stelletje slettebakken tussen, zuipers en noem maar op..
Horsii_mine schreef:Anseltje schreef:De jeugd van tegenwoordig ook.. (natuurlijk niet allemaal)
Zitten stelletje slettebakken tussen, zuipers en noem maar op..
Is het normaal dat ik me aangesproken voel?![]()
Grapje hoorVoor ze WEER verkeerde dingen denken
Nouja,. Is het waarschijnlijk al te laat voor haha
![]()
Anseltje schreef:BB; groen met rooie letters
Nepperts; 1 roze, en 1 witte met oranje rand en oranje bloemen
only; grijs.
Horsii_mine schreef:Anseltje schreef:BB; groen met rooie letters
Nepperts; 1 roze, en 1 witte met oranje rand en oranje bloemen
only; grijs.
Leuk, leuk!Waar blijven die foto's dan?
Anseltje schreef:Waar was je trouwens al die tijdbeetje te lang in het maisveld ge'legen'??
Anseltje schreef:Maar ik ben mn hw maken, en verslag en daarna dansen en dan naar bed. Dus van mij hoor je vandaag niks meer..& maybe de rest van de week ook niet.. Heb het best wel super druk
JoDy1991 schreef:ik heb vanavond les met shin
Horsii_mine schreef:JoDy1991 schreef:ik heb vanavond les met shin
Leuk!Priveles?
Horsii_mine schreef:Fotocamera paraat?