mijne heeft een vreselijke naam Wendy zo noem je paard toch niet... nja in het paspoort verander je er niks aan, gelukkig kwam mijn haffie zo uit de opfok toen ik haar kocht dus ze was nog niet gewend aan een naam. ik heb haar Lundi genoemd dat betekend maandag in het frans. frankrijk is mijn vakantieland en ik heb haar op maandag voor het eerst gezien en toen is onze liefde ontstaan. vandaar haar naam het heeft dus ook nog een betekenis voor mij maarja op haar paspoort zal ze altijd Wendy blijven heten bij het enten ook zat de dierenarts al te kijken.. zegt ze heey maar jou paard heet toch anders... ik uitgelegd en ze vond het wel leuk!
Wat grappig! Die van mij heet ook zo. Nou ja, eigenlijk Daisy van de Tippe. En dan heeft de fokker nog mama Cindy en oma Lady, dus allemaal op elkaar lijkende namen. Alleen oompie Hero valt buiten de boot.
Mijn oude haflinger hete Alice die heb ik geruilt tegen een andere haflinger van bijna 3..... Nick & zijn nog steets alle 2 me schatten & Aliceblijft in de buurt ^^
DanielleB
Geplaatst: 23-01-09 17:50
Norma van Hayemaheert, nakomeling van Mendel
Mystique04
Geplaatst: 23-01-09 17:53
Mijn meisje heet Mystique
Sharmayne
Geplaatst: 23-01-09 17:55
De Mijne Heet Bugs Bunny Heb het gelukkig niet verzonnen zo heten ze al
semmyyy
Geplaatst: 23-01-09 18:21
Mijn haffie heet officieel Felix, maar heb hem omgedoopt tot Lex!! Vond felix geen leuke naam haha en na lex luistert hij ook prima!!
xGaab
Geplaatst: 23-01-09 18:28
melloveshem schreef:
Bartt, t is een verzorgpony van mij k rij dr altijd vrij op op manege silfia'shoeven
Bart is toch van Zilfia's hoeve zelf? Mijn haflingers heten officieel, Nando van het Wout. Roep naam Baron. Damarie van Schafferden. Roepnaam Marie. ( Ze komen van Manege van Dorsten maar zijn al bijna 5 jaar in mijn bezit.)
Krokusje
Geplaatst: 23-01-09 19:10
Niet de mijne, wel die ik allemaal ken(de):
Britney (overleden), Noa, Heidi, Blondie, Jennifer, Niflight (verkocht), Ramona, Doortje, Sarena, Patricia, Ayco, Wannes (verkocht), Storm, Alonzo, Wouter, Aragon, Amor, Amore, Sjonnie (veulen), Anouk (veulen), Nikkie(veulen), Desperado (verkocht), Wout (verkocht), Merel (verkocht), Tom, nou dat was het wel denk ik zo!:P
Officiele namen ga ik er niet allemaal bij zetten..