[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:36

ik ben mijn telefoon al eeuwen krijt en heb zo'n oud model dat er geeen whatsapp op kan := _O-

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 14:18

Neeeee niet de app afschaffen! Dan schaf k mezelf in dit topic af! }:) & deborah als jij in de app komt durf je er nii meer zonder telefoon va huos te gaan :Y)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:25

Kim_97 schreef:
ik naar school tot 12:10, eigenlijk tot 15:30 , maar ik heb geholpen op de opendag en dan krijg je een spijbeluurkaartje en die zet ik voor het laatste uur in anders heb ik 2 tussenuren en dan nog een uur les. nu ben ik mooi 12:10 uit. :D
vanmiddag even wat leren voor examens en vanavond lessen met Vrouwke.

leuke oplossing een spijbeluur kaARTJE

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 15:21

Zo stil hier :( :P

Wel leuk zo'n spijbeluurkaartje ! zou ik ook wel gewild hebben vroeger ! :P

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:55

Sanne, hele mooie foto's!

Ik wil ook wel een spijbelkaartje haha.

Sorry dat ik niet zo actief ben op zowel het forum als in de app.
Moet namelijk even hard gaan leren voor mijn examens.

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 18:52

Hoiii :D

noaxhorses schreef:
Ik begin alleen ontzettende stress te krijgen dat Starwien nooooit die trailer in wil en al helemaal niet als er een andere pony in staat :') En wat moet ze eigenlijk 'aan' op de trailer? Kan ik haar al opzadelen? Moet ze met hoofdstel of met halster? Speciale beschemers? Deken? Jeetje ik heb nog nooit mijn pony op de trailer gehad :')

Ik denk met halster, verder geen idee...

faithjee schreef:
ik heb linn vandaag los gegooid met de plan om balken te laten draven, dat was haar plan niet..
ik kreeg er met moeite overheen en als het lukte moest ze er overheen springen :\
gelukkig is het wel 1 keer gelukt

en ik heb zaterdag alweer wedstrijd, ik dacht pas over 1 week :Y)

Jammer zeg! Nog veel succes op wedstrijd :D

xLaraaj schreef:
Ok hier ga ik dan ^^ :

Tamara: Wat een coole metamorfose! echt super leuk om te zien.
Romy: Wat leuk dat het beter gaat met je , en je verleert het nooit echt op je oude pony he ^^
Pernille: Zo spijtig maar denk ook dat dit de juiste beslissing is, wel leuk dat je zo'n afscheid shoot laat maken :)
Charlotte: Zo leuk dat je samen met die vriendin kunt staan en fijn dat die les goed ging !
Tamara: Fijn dat de les goed ging en dat je zo blij bent met je pony , echt leuk om te zien :D Ken ook van die meiden, rot verwend en met nix blij.. --'
Noa: Echt cool dat je zelf hindernissen gaat kopen en dan kan je ook zelf een leuk motiefje op de balken schilderen :)
Pernille: Jij blijft mooi in ons topic kletsen en Spammen hoor :j
SaartjeNina: Zo jalours op die buitenrit en echt een mooie foto ! Ik ben nog altijd niet naar buiten kunnen gaan :(
Kim: Blij dat die buitenrit goed ging met Vrouwke , zeker na die slechte ervaring ! *\o/*
Tamara: Wouw wat een rit, ik zou pijn hebben aan mijn poep haha :P
Noa: Leuk dat je een oplossing hebt gevonden voor jens :)
Pernille : Super mooie foto's ! :o Hopelijk gaat het een beetje met je verdriet .. :(
Fabiènne : Welkom :):) Wat een leuke haf die Waldo en Nero is zo schattig :D
Maureen: Zo verliefd op je foto ! <3
Noa: Late 'gelukkige verjaardag' Van mij aan Jens :D *\o/*
SaartjeNina: Wauw , wat een mooie foto ! en dan die speciale hemel der achter .. !
Noa: Leuk dat iemand je elke week wilt brengen. Als wij weg gingen of op wedstrijd en de paarden waren de trailer of camion niet gewoon dat gingen ze erop met halster+touw en transportbeschermers aan de benen. Dit was bij ons verplicht. En ik heb zelf ook gezien hoe dat het been van een paard heeft gered. Nu was er "gewoon" een stukje bot uit , als ze geen beschermers had aangehad was het veel erger geweest en hadden ze haar moeten inslapen .. :S

Mooie bijleespost!

romyloverrr schreef:
Stil hier zeg :=
Ik heb vandaag een foto gemaakt met mijn nieuwe spiegelreflex die ik jullie toch even wil laten zien :D
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-YROWGYU3.jpg

Gave foto zeg!!! <3 <3

M_hartje_M schreef:
Zucht.... even frustratie eraf schrijven

Ik zit NU nog in de trein. Er lag een betonnen paal, MIDDEN op het spoor :roll:

Heb nu al 1,5 uur vertraging en zit ergens in the middle of nowhere voorbij Eindhoven. De trein mag dadelijk terug naar Eindhoven en dan moet ik nog een trein naar Maastricht zien te pakken.

Ben pas om half 3 thuis en moet morgen om half 9 beginnen :(

Aaah nee!! Balen zeg!!

xLaraaj schreef:
Pff is nog steeds laat maar toch iets vroeger dan verwacht ... :)

Mijn monster die eens schattig naar mij kijkt :P (Let niet op mijn zielige poging tot hengstenvlecht :P )

[ Afbeelding ]

Lieve foto! <3

PeerAppel schreef:
Maureen, jemig dat is balen zeg! :/
Leuke foto van Lara! Mooie bijleespost ook.
Deborah, leuke foto! Ze ziet er erg blij uit!

Ik heb nu alles binnen van de ene fotograaf en héél veel laat ik nog niet zien tot ik een topic maak, maar deze kon ik even niet laten. <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Deze vind ik zo leuk omdat deze best wel een beetje lijkt op een foto van ons van 2 jaar geleden. Ik nog als klein broekie met een beugeltje enzo :')
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat een geweldige foto´s zeg!

SuperAssie schreef:
Ja is goed Deborah, we kijken wel ff hoe braaf die is, zou wel een hele overwinning voor mij weer zijn!
Ben tot nu toen al twee(!) keer met 'm over een heel groot veld gestapt!

En ik wil ook water foto's >:D

Ga trouwens vrijdag morgen een kwpn-er rijden x'D
Ik moet op haar met kamp rijden, dus leek het ons verstandig als ik 'r ff uit zou proberen haha.
Alleen gaat 't nog wat worden met opstappen, ben die hoogte niet gewend _O-

Leuk! Nog veel plezier :D

PeerAppel schreef:
Mooie foto Deborah! Wat voor camera heb je?
Tamara, ja lastig he die hoogte! Vind ik met Peggy ook. :') Gewoon even een krukje pakken. Tegenwoordig lukt dat me zelfs met mijn korte beugels die ik op Peg heb. Je kunt het! +:)+

edit:
[JITP] Dag meisje, geniet van je pensioen! - Deel I :D

Super topic met prachtige foto´s! Abby is zo´n prachtig dier <3

romyloverrr schreef:
Mijn gaafste foto van vandaag, niet eens bewerkt :D
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-6HKMPLDK.jpg

Geweldige foto!!

romyloverrr schreef:
Ik kom nog even spammen met één foto van vandaag :D
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-UYISJUEV.jpg

Wauwie!!!

xLaraaj schreef:
Toffe foto's Romy , precies wel leuke omgeving daar ! :D

Ik heb altijd al gezegd dat Tara een speciale is en dat is gisteren bevestigd :P De tandarts is gekomen, blijkbaar waren haar tanden er niet zo erg aan toe (dus waarschijnlijk niet de oorzaak van dat ze zo moeilijk doet) en bij het veilen hebben we ontdekt dat mijn merrie hengstentanden heeft. Dat zijn 2 tandjes achter de snijtanden die normaal alleen hengsten en ruinen (omdat ze als hengst geboren worden) en maar 1 x op de zovele bij merries voorkomen. En jawel de mijn heeft het ... Raar beest tog :p 1 is er al goed door maar de andere is nu pas door aan het komen dus miss heeft ze daar wel last van ..

Mijn Raar Monstertje :P

Haha _O- Ik denk dat dat het is ja!

PeerAppel schreef:
Wat apart Lara! Bijzondere merrie :') Misschien een beetje teveel testosteron?
Veel plezier bij tentenkamp Noa! Aankopen mogen áltijd geshowd worden. :D

Daar gaaaaaa ik weer. :):)

https://lh4.googleusercontent.com/-UXzz ... G_5820.JPG

[ Afbeelding ]

https://lh4.googleusercontent.com/-75qM ... G_5862.JPG

<3 <3 <3

noaxhorses schreef:
Ik ben ook net terug van tentenkamp! Leuk geslaagd en mijn moeder vond het ook heel leuk!

Aankopen:
Eurostar dekje met 'Starwien' erop geborduurd, de kleur is lila (20,00)

[ Afbeelding ]

zak snoepjes ( 2,80 )
vliegenmasker (5,00)
petje anky ( 5,00)
gratis tas hv polo (0,00)
polo eurostar ( 5,00 )
vliegenspul ( 5,00 )
[ Afbeelding ]

Deken paars maat 175, tussen dekentje ( 10,00 )

[ Afbeelding ]

En heb ook nog een anky jeans rijbroek besteld, niet in de opruiming maar gewoon in de winkel. Die word naar ons verzonden

( deze is het: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... broek.html ) (70,00)

schade: 122,80 :D
Vond het heel erg leuk en ga van de herfst zeker weer! Zelfs mijn moeder vond het super leuk want die houd wel van koopjes, zij heeft trouwens de rijbroek, het petje en vliegenmasker betaald.

Oeehhh leuk!!!

faithjee schreef:
leuke spullen noa!
tamara hoe ging je les, linn begint ook een beetje een grasbuik te krijgen..

zo ik heb vandaag me angst overwonen :D
eerste keer buiten op gras gestart, helaas geen winst punten maar dat vond ik vandaag niet belangrijk.
ik wou rust en ontspanning en normaal kunnen galloperen en dat is gelukt !!

[ Afbeelding ]

Fijn zeg! Ziet er supergoed uit! :D

noaxhorses schreef:
Fijn Faith!

Ik heb vandaag Foto's gemaakt van poownies, zal vanavond topic maken!

Ik was zo trots op Jens, het longeren ging zo goed! Recht gestapt, gedraafd en gegaloppeerd zonder er van door te gaan, links gedraafd, gestapt en gegaloppeerd zonder er van door te gaan tot dat hij er links wel vandoor ging ;( Toen is hij er nog 8 keer vandoor gegaan totdat hij eindelijk normaal een paar sprongen links kon galopperen, toen was Jens zeiknat , arm beest. Toen nog even gereden en dat ging echt super! Had alle controle en hij ging er niet vandoor/ rennen. Heb zelf aan alle bei de kanten gegaloppeerd! Met foto's maken was hij ook heel lief dus daarna had hij wel een snoepje verdiend haha

Goed zeg!!!

SuperAssie schreef:
Fijn dat het toch goed ing Faith! En met jou ook Noa, jens leert het wel!

Andor ging vandaag ook heerlijk weer! Hij was zeiknat na een half uur maar we hebben veel galop gedaan, en veel geschakeld in tempo in galop en daar was hij echt even van onder de indruk xd
Kon hem ook zo terug brengen naar de wei, ging heel fijn. Hij dribbelde even maargoed dat was t ook.

Daarna ben ik even lekker een ijsje gaan eten bij de staleigenaresse en hebben we ons doodgelachen om een vrouw die daar zat al die fietsers aan te moedigen maar die echt keihard zat te schreeuwen en allemaal rare dingen riep enzo xd
Was wel even vervelend dat er twee auto's voor de sluiting van de wei stonden geparkeerd, maar nadat ik de schrikdraad er tegenaan knalde 'oeps' en een ander al de opmerking maakte dat ze als ze graag een hoefijzer in de zijkant wilden dat ze vooral daar moesten blijven staan hebben ze ze maar weggezet. Belachelijk want mensen zich allemaal permiteren op zo'n dag :n

Iets wat nog erg posifief is trouwens over dat ze buitenstaan is dat ik een hele grote zadelkamer heb nu voor mezelf :')
Ik heb nu alles aan de binnenkant van de stal opgehangen xd
Zo blijft het schoon, kan het drogen en hangt het niet in de weg :D

Leukleuk!!!

noaxhorses schreef:
[JITP] Starwien en Jens op deze prachtige lente dag!

:D

Nu een topic openen met foto's vn mijn hond, druk druk haha

noaxhorses schreef:

Op beide gereageerd!! :D :D

xkimmieejj schreef:
Bij deze voor mijn lange afwezigheid en niet netjes reageren;
Bijleespost:

pagina34.
Lara, respect voor je bijlees post nog!! Toe ma lekker ruig haha!!
Noa, k zou gewoon heel erg veel blijven oefenen met starwien, komt echt wel goed! Ooit geeft ze op!!
Maureen, dan heb je der al wel een flinke tijd! Dat je nog maar lang van de genieten mag!

Pagina 35.
romylover, super gave foto! T ziet er echt heeel mooi uit! En knappe pony ook!!
Maureen, treinen zijn altijd poedersuiker met dat soort dingen! Komt echt te vaak voor dat er veel vertraging is! Je had beter een nachtje kunnen doorhalen!!
Tara; wat een super schattig hoofdje heeft die! En die hengstenvlecht maakt het gewoon nog schattiger!!
Pernille, het blijven mooie fotos van abby! Super knappe pony! Ze zal het goed hebben lekker gras eten de rest van der leven! En niet meer hoeven te werken!!
Romylover, nog al zon gave foto! Top dat die zo t water in gaat!
Tamara, leuk dat je op kamp gaat nog!! Alleen jammer dat het niet met Andor kan!
Pernilla, super topic van abby! Ben echt verliefd op die haf!

pagina36.
Romylover, ik vind je spam fotos echt top van je pony! Ziet er ook echt super uit!!!
Tara, kan dat kwaad bij je hafje?? Want dan zou het wel vet klote zijn!!
Noa, zie je beetje bij beetje komt het toch goed met jens!! Nu volhouden en vooral niet stoppen!!
Kim, super tof topic! Maar dat wist je al nu helemaal nu je bij uitgelicht staat!
Pernille, whaaaa knappe abby weeer!!!
Noa, ik weet niet hoe het met mn vakantie zit! Maja kwou dak het wist! Haha en super tof dat je naar tenten kamp mag! Ooit als ik de kans krijg ga ik ook hoe dan ook!!

Pagina 37.
Noa: het is wel lekker goedkoop shoppen zo denk ik of niet??
Tamara, spannend! Hopelijk deed ze het goed vanacht!
Tara, nog gefeliciteeerd met je goud!!
Noa, fotos maken van de beesten waar je van houd is ook echt meer dan super!!
Faith, ieder beetje angst overwinnen is meer dan een winstpunt waard lijkt mij!! Ik keek ook al op de lepel! Kun je zien wat fotos kunnen doen!!
Tamara, fijn dat het zo goed ging met andor gisteren!
Noa, super topicen heb je gemaakt over lievelingen!! Super top!!

Pagina 38.
Noa komt vast goed wel beter als je een hele goeie hebt!!
Kim heel veel succes alvast met je examens! Je kan het!!
Tamara ooh lekker dubbel uitbetaald hahaha!!!

En voor iedereen; VROLIJK PASEN!!!!!!

Goede bloep :D

Kim_97 schreef:
ik heb vanmiddag een heerlijke buitenrit gemaakt! eerst even over het weiland gereden en daarna de bossen ingegaan. Vrouwke was gelukkig weer erg braaf, wat me toch wel weer versteld laat staan. :)

[ Afbeelding ]

Toppie!! :D

PeerAppel schreef:
Mooie bijleespost Kimberly!
Fijn dat Andor en Vrouwke het nu zo goed doen op buitenrit. Lekker van genieten!

Ik had dit filmpje gemaakt en gister geüpload. Ze appte me dat ze er bijna van moest huilen en naja ik eigenlijk ook.
Hij is heel lang, maar er zit een stukje emotie in. Vandaar...

http://m.youtube.com/watch?v=ybGtdnnHTYE

Het zijn filmpjes van zomer 2012 (met lichtblauwe halster), filmpjes van rijden van vorig jaar (met blauwe en roze dekje), filmpjes van twee van de drie wedstrijden, laatste keer rijden (gouden dekje) en het laatste filmpje van ons waarin we vd doen. En verder nog wat kleine fragmenten.

Heel mooi filmpje!! Ik werd inderdaad helemaal meegesleept <3

Nordsvensk schreef:
Jij was het nakomertje _O-

_O- _O-

_Sanne schreef:
Haha lijkt me wel raar om je echt vader eigenlijk te zien, of valt dat wel mee? En hoe vind hij zelf het?

Vandaag wat foto's gemaakt van Jolina in de wei :D

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ooh wat een prachtige foto´s!! <3 <3

xLaraaj schreef:
Nou dank u iedereen voor de verjaardag wensen voor Tara :D

Heb ze Zaterdag in de wei gezet voor haar verjaardag maar zoals jullie weten was ik heel bang dat ik ze nooit meer terug ging kunnen vangen of dat ze dan op mij ging stampen. Ik ben samen met mijn vriend een half uur bij haar in de wei gebleven en waar we ook gingen ze volgde me overal. Toen we uit de wei gingen om iets te gaan drinken begon ze kei hard te roepen en lastig te doen aan de poort. Was zo geraakt :( :P we hebbe haar er toen nog 1 uur in gelaten en toen we ze terug gingen halen en ik riep haar riep ze mij direct terug en liep naar ons toe. Ik had wel wortels mee maar ze heeft helemaal niet lastig gedaan om uit de wei te komen. Was Zo blij en zo trots !
Zondag dan gereden en ging ze ook echt goed en nu ze de galop door heeft gaat ze er ook echt voor , kan haar soms niet meer houden :P

Mijn Monster wordt mijn Toppertje :D <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Fijn! En mooie foto´s <3

romyloverrr schreef:
Pagina 36.
lara, Wat een rare haf zeg :')
noa, Ach, alle vooruitgang is al goed toch?
kim, leuk topic kim, ik zal dadelijk even reageren.
pernille, wat een mooie foto's weer zeg!
noa, Ik heb helaas nog geen vakantie. en wat5 leuk dat je naar tentenkamp mag, dat wil ik al járen :D

Pagina 37.
Sanne,Leuke aankopen!
Noa, Jij ook zeg!
Tamara, Fijn dat hij weer de wei op kan!
Tara, Proficiat! *\o/*
Maureen Ja, voor jou is het inderdaad vlak naast de deur. Hier zit ik vandaag lekker binnen, ik haat de asociale tourfietsters die erbij zijn.
Faith geweldig zeg!
Noa, Fijn dat het weer redelijk goed ging! Ik ben benieuwd naar de foto's :j
Tamara, Fijn dat het toch nog goed ging. en wat fijn, zo'n grote ''zadelkamer''!
Noa, Leuk, ik ga ze zo even bekijken.

Pagina 38.
Noa, Bah Noa, opruimen. Ik háát opruimen.
Kim, Leuk zeg!
Tamara, Dat zou inderdaad wel handig zijn!
Kim, Wat een mooie bijleespost!
Noa, gedverdemme, kaneel :r Dat is echt het enige wat ik écht niet lust. Maar laat het je smaken :D
Kim, Leuk zeg!
Tamara, Fijn zeg!
Pernille, Wat een prachtig filmpje.

Pagina 39.
Noa, Grappig zeg! Lijken jullie op elkaar?
Sanne, Prachtige foto's! <3
Lara, Fijn!
Noa, Leuk zeg!
En nog een fijn Pasen iedereen.

Mooie bloep :D

noaxhorses schreef:
Oja voor de mensen die dit topic nog niet kende :) [BM] [Besloten] De haflinger eigenaars gaan meeten!

Lijkt me heel leuk, maar helaas te ver weg..

noaxhorses schreef:
Zullen we alvast gaan spammen? <<) :))

<<) :D

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 18:59

Sorry dat ik zo lang niet van me heb laten horen... Ik ga nu weer gezellig meepraten! :D

Vanmiddag heerlijk gereden, en les gehad, Lola liep zó ontspannen <3
Ze is vandaag trouwens jarig! :D

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 19:26

Mooie bijleespost!

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 19:28

Hii sorry ben al een tijdje niet geweest hier :S Was het even vergeten :D

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:12

mooie bijleespost charlot!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 20:17

Die blijlees post +:)+

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 21:34

Respect voor de bijlees Charlot! Gefeliciteerd met Lola!! *\o/*
Fijn dat je les goed ging!

Heb vandaag ook mijn eerste prive les gehad! Wauwiee :wow: Wat liep ze goed! Ze is zelf snel geneigd om der eigen op te kroppen, dan is het net of ik haar in de krul trek.
Moest haar nu vooral lang en laag laten lopen. Wat deed ze dat super! In stap stapt ze heel goed over! (deed ze eerst nooit). Aanspringen in galop gaat vaak verkeerd, dan springt ze in de verkeerde galop aan. Dat ging dus vandaag echt super! Ze heeft maar 1 keer der kont in de krib gegooid!
Moest op de volte rijden met stelling naar binnen, laag en actief. Dat werd der even teveel dus gaf ze een klein bokje en ze trok derzelf uit de volte. Nou eigenlijk meteen weer opgelost en opnieuw geprobeerd en toen ging het goed!
Nou ben echt zo blij! :D Zit hier met een glimlach van oor tot oor! Kan al niet meer wachten tot de volgende les! Haha

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:11

Wat fijn Sanne! Toch een hele goede keus geweest om privé les te nemen ! :)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:14

Super mooie bijleespost Charlotte !! En gelukkige verjaardag aan Lola :D *\o/*

Sanne, super dat je les zo goed ging ! altijd leuk om te zien dat mensen vooruit gaan met hun pony ^^

ik heb gisteren gemerkt dat de uier en voor de uier gans opgezwollen staat vol met open plekjes dat een beetje bloed.. ziet er echt niet uit. Ik heb foto's maar wou eerst weten of jullie het wel wouden zien want het is echt wel ranzig .. Een vriendin van mij is assistent dierenarts en werkt in een paardenkliniek en heb haar de foto's doorgestuurd en zij denkt dat het om een soort huidtumoren gaat :( :( Snel de dierenarts laten komen ! Pfff |(

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:21

Super fijn dat je les goed ging! zoals marrit zegt den ik dat je inderdaad een goede keuze hebt gemaakt! +:)+

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:24

Oei laraa dat klinkt niet zo best! tumor klinkt sowiezo al eng. fijn dat je vriendin assistent is dierenars is en je al een beetje heeft kunnen helpen. ik ben wel benieuwd naar de foto's. :o misschien kun je de foto in een linkje zetten dan kunnen mensen zelf kiezen of ze hem kijken.

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:26

Bedankt allemaal! :D

Wat fijn dat het zo goed ging Sanne!
Balen Lara! Hopelijk is het goed te behandelen!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:48

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:53

Vrijdag weer les! Heb er echt heel veel zin in, laatste tijd gaat les zoo goed!

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:03

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:24

Ja maar ze heeft er blijkbaar niet echt last van want je kan het zo aanraken ..

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 09:52

Mooie bijleespost Charlotte! En nog gefeliciteerd
Lotje, miss ook handig dat jij ook een bijleespost maakt als je zo lang niet meer gereageerd hebt?
Super fijn Sanne!
Dat ziet er niet fijn uit Lara!
Maureen, ik ga zo je topic bekijken :)
Spoiler:
Ik erger me er wel aan dat je bijna nooit op andere reageert eerlijk gezet ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:01

dames ik vind die bijleesposten ook wel fijn maar ben niet zo handig.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:07

xLaraaj ziet er inderdaad niet fris uit nee! Hoop voor je dat het meevalt en het geen huidtumor is!