heb je haar een maand op proef?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
't Is wel een opvallende 'proef', want ze staat nog op haar huidige stal.. Maargoed, dat is voor mij ruim een half uur rijden dus dat heb ik er wel voor over 
(Ja, ook al ben ik maar 22, leef als de oude garde.. Dat ze prima wat kunnen dragen en niet nu al een deken op hoeven.. hihi)

Lous schreef:Ik denk toch dat ik hier niet helemaal thuishoor. Ik rijd western, heb een vuilnisbakhaf,scheer haar niet en heb geen verstand van voer e.d.
En ik rijd hem niet zo fanatiek dat hij kledder nat is van het zweet. Ik rijd hem wel zo door dat hij bij zijn hals en borst nat is, maar dan leg ik er even een wollen deken op. Van voer heb ik ook weinig verstand, ik leer het wel gaande weg.Mando schreef:Mando is ook zo ondeugend hoor, die kan onder de man ook aardig afzetten, gas, kop tussen zijn benen, dubbel vouwen en een rodeo show geven en dat allemaal binnen 1 seconde.
Ik blijf het altijd weer knap vinden
Nu kan ik het wel herkennen zodra die kop erop komt maar ik heb zoveel vlieguren gemaakt dat het me nog steeds verbaas dat ik nooit wat gebroken heb.
Ik heb ook al aardig wat airmiles gemaakt!

maar dat wordt beter! Ze is nu officieel 2 maand van mij. 2 jaar eerder was ik begonnen met dingetjes leren zoals hoef optillen wat ook altijd een giller was
. Verder deed niemand iets met haar dus is ze erg aan mij gaan hangen kwam ik een tijdje terug achter. Ze maakt alle stroomdraad kapot en mag volgende week vrijdag naar een nieuwe stal met een sterke houten omheining.... Ondanks al haar gebreken past ze ontzettend goed bij mij en ik bij haar!
roze en blond dan krijg je dat!

. Ik zelf heb les van de eigenaresse van stal waar ik sta met Madeira, vind het heel fijn om les van haar te krijgen. We zijn vooral bezig met basis. 

FloortjeChar schreef:@Sita_ .. Ik werd laatst 'afgewezen' voor een Fries, vanwege m'n lengte.. En sta nu op t punt zelf een haflinger te kopen.. Dus denk dat het puur een gevoels-kwestie is

nanette1 schreef:Dankjulliewel! Die manen blijven zo mooi mede dankzij cowboy magic. Als ik dat niet had had mijn paard de manen een stuk minder![]()
De manen afknippen Amanda? Vond je dat niet onwijs jammer?