@Debora1994; Wat een leuke haflinger! Wat heeft die mooie manen
Nathalie83
Geplaatst: 26-03-12 21:13
Joy heeft idd vriendelijk hoofdje Dat dominante ga je vast overwinnen @ Lisa, Ja zadel bevalt super!! Had eerst de vzh (maar die was dus niet goed, zat fout in het leer) Heb nu deze (dressuur) en zit echt heerlijk!! Klopt, Ik vlecht haar manen nu steeds in als ik ga rijden, daardoor breken ze niet onder tussen het zadel. En ik borstel alleen nog maar mat harde borstel, niet meer met manenkam/borstel. Anna zegt hooi
Wat een schattig veulentje Beauty_J ! Peeps met roze elastiekjes! Knappe Angus! Floor heeft echt een mooie kleur! Allemaal leuke haffies in de zon! Netjes Faringo! Super Carlijn en Bailey! Hij is ook al zo mini! Knappe (en gekke) Beau! Die 2e foto Yvank_!
Hier 2 foto's van zaterdag!
En op commando zitten! (mijn hoofd is wel héél blij, maar dit is de eerste keer dat hij daadwerkelijk bleef zitten onder het denkbeeldige zadel! )
wauw ziet er leuk uit nathalie83! kan kyra geen 'baby' meer noemen, wat word ze groot zeg! gave stijger foto van beau, en wat zit hij mooi in zn vacht! leuke foot's chasey, joune kan ook lekker lopen zeg haha die beau mooie vlecht heeft luna zeg, wou dat ik dat zo kon. laatste foto van damella is lief zeg! malaq, wat ligt ze daar er lief bij. staat een lief koppie op joy, en wat een leuk halster! leuke verzorgpony is anna zeg, heeft zo te zien een mooie pak manen. haha die gekke bekken gave foto's van angelo zeg!
knappe schattige winston, zo schattig met die pluis coupe
en een leuke anna gezien !!
en een zittendpaard, ontzettwend leuke foto. erg knap
nadita
Geplaatst: 27-03-12 18:00
Ik lees wel mee, maar even geen foto's van mijn Haf. Ben niet zo fotomakerig
Leuke foto van een paardje wat in de 'bosjes' ligt.
Foto van een heel blije Nienke op haar zittende Haf
En mooie Beau. Wat een diepe volle voskleur heeft hij. Erg mooi!
En nog veel meer. Zadelleed voor Chasey, Luna met een nieuw zadel en mooie foto's van Winnie. En van Peeps, die eindelijk gechipt is en baby Kyra. Oh ja, en een superspringende Bailey die een foutloos M parcours sprong. Gefeliciteerd!
En, en en..... vergeten.
Evelyne
Geplaatst: 27-03-12 20:52
Gave foto's Nienke!!! Knappe Winnie met zijn mooie pluis haartjes mariekeoo Grappige foto die eerste Anna in het hoge gras
Hier nog 2 foto's van mijn knappe kereltje
Hij kan zo lekker arrogant kijken "Vrouwtje maak je nog wel foto's?!".