zaza, mijne dus

zaza dr zoon, issie niet knap????
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Viet schreef:Amber is leuk!
Tweeling hafjes haha. Lijken echt veel op elkaar!
Knap, springen met een westernzadel! Zou ik niet kunnen met zo'n knop voorop
Viet schreef:Daarom, lijkt me vreselijk haha!
xkimmx schreef:In welke buurten zoek je wat?Als iemand nog een weidegang (met liefst stalling) weet, hoor ik het graag. Ben voor Joy op zoek naar een weitje omdat ze een peesblessure heeft en het hier gewoon allemaal te duur word in deze tijd. Het liefst in de buurt zodat ik nog wel langs kan maar aangezien ik weinig tijd heb kan het ook wel wat verder dat andere ook een grote deel van haar zorg op zich nemen! Sorry voor het off-topic bericht maar aangezien hier toch wat mensen zijn die van hafjes houden probeer ik het ook hier!
hilly200 schreef:xkimmx schreef:In welke buurten zoek je wat?Als iemand nog een weidegang (met liefst stalling) weet, hoor ik het graag. Ben voor Joy op zoek naar een weitje omdat ze een peesblessure heeft en het hier gewoon allemaal te duur word in deze tijd. Het liefst in de buurt zodat ik nog wel langs kan maar aangezien ik weinig tijd heb kan het ook wel wat verder dat andere ook een grote deel van haar zorg op zich nemen! Sorry voor het off-topic bericht maar aangezien hier toch wat mensen zijn die van hafjes houden probeer ik het ook hier!