Super leuk topic Kitzbi!! had vanmorgen al ff gereageerd

Ik wil ook wel graag leren springen.. Gister met Arash sprogetje gemaakt maar iets van 30cm ofzo.. vind ik eerst hoog zat

Ben benieuwd naar het filmpje Lisa

Welkom Roxylovee, stel jezelf en je verzorgertje ff voor

Ik vind het een mooi vliegenmasker!! juist doordag hij mooi aansluit kunnen er ook geen vliegen onder komen! Heel moooi!
Veel plezier op de tocht Candace!
Fijn dat het leuk was en goed ging met Madeira!!
Jeej Marlis!! het gaat dus door!! Super zeg!
Gelukkig maar Lisa dat ze hem niet weg doet

Nou ik vanmiddag weer bij Athosja geweest.. Ik liep de wei in en zie in de verte 1 haf IN de sloot en 2 half in de sloot (deze sloot mogen/kunnen ze in, is eigenlijk voor drinken) Dus ik loop die kant op al denkende.. owee als het Tos is die in de sloot staat..
Hoe dichter ik bij kom, hoe meer mijn vermoeden werd bevestigd.. Het vieze kind stond tot d'r oksels in de moddersloot

Dat vieze kind IN de sloot is dus Tosti..

Komt ze doodleuk naar me toe..
Wat is er?

Ik dacht toch werkelijk dat Haffies witte benen hadden

Vies kind.. heb dus voor het eerst ooit, me paard VOOR het rijden afgespoten.. want echt, mijn hemel wat een lucht kwam er van d'r af zetten..
T rijden ging redelijk.. ze liep constand dwars door me been heen.. Van de week nog maar eens heen..
Ook Athosja heeft trouwens last van ontstoken ogen.. gaan voor haar eerst proberen met vliegenfront.. zijn ook zo vreselijk veel vliegen..