Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caprilla schreef:Op de startlijst van Ermelo,. staan er ook een paar haflinger namen,.. en daarachter staat: (sport) wat betekend dat?
janouk schreef:Caprilla schreef:Op de startlijst van Ermelo,. staan er ook een paar haflinger namen,.. en daarachter staat: (sport) wat betekend dat?
Mijn haflinger heeft ook een sportpredicaat. Dan mag je paard het achtervoegsel "sport" voeren achter zijn stamboek naam/nummer.
Haron van de Milt heeft ook het sportpredicaat.
Je haflinger krijgt het sportpredicaat als hij/zij Z dressuur met 1 winstpunt is onder het zadel of mennen, M springen +1 of M SGW+1.
Ook kan je haflinger via de IBOP (een proef waarin hij/zij de geschiktheid laat zien als sporthaflinger) een A premie of AA premie haalt.
Mijn haflinger is Z+1 mennen dressuur en heeft IBOP A92 premie. Dus 2 x sportpredicaat.
Haron is Z2 met tig winstpunten en daarom ook sportpredicaat.
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Zo zijn er namelijk nog een aantal haflingers SPORT.
Caprilla schreef:@ suussiej
Wat heeft je Haf een mooi koppie echt appart zo met zo'n snebje alleen ( zo heet dat toch)
Trouwens mn vriend (2,5 jaar verkering) woont ook in HengelooDalijk zijn we elkaar daar al een keer tegen gekomen...
Heb je je haf daar op een manege staan eigenlijk?
suusiejj schreef:Dank je
Leuk he dat snebje !
Hej wat toevalligMisschien heb ik jullie indd wel eens gezien of ken ik je vriend dat zou maf zijn.
Asra staat niet in Hengelo zelfHij staat op een pension stal richting Enschede
suusiejj schreef:Aah oke
Jah volgens mij zijn er 2 kapbergen haha.
Tuurlijk ik p.m je even de site van stal