Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mystica schreef:Gracefull
Peelie schreef:hihi![]()
hm... beetje te tuttig nietwaar??
doe mij maar iets stoers![]()
BTW ze is vrijdag geschouwd en ze sloeg de hengst afZe word op de 30ste dag gescant en kijken of er echt echt echt wat zit
als er dan wat zit zal er volgendjaar rond 10 a 15 mei een veulentje staan als het zig aan de standaard regels houd
Peelie schreef:ik heb de site http://www.paardennamen.nl naar mijn moeder doorgestuurd. Even kijken wat zij er van vond. ik had in 5 min al wel een paar leuke namen gezien.
Peelie schreef:ik heb alleen maar even vlugtig doorgelezen dus nog niet echt namen opgeschreven die ik leuk vind...
dus jullie moeten even wachten
suffie schreef:een vijfde?Er is weer een Nobbi-veulentje onderweg.......
hilly200 schreef:suffie schreef:een vijfde?Er is weer een Nobbi-veulentje onderweg.......
Arrisje schreef:suffie schreef:Er is weer een Nobbi-veulentje onderweg.......
Een vierde (als het allemaal gelukt is).. Maar Brenda wordt volgende week gescand (ik denk zelf dat ook zij drachtig is) en Jesca moet daarna nog, maar die zit 10 augustus pas op 18 dagen..
Peelie schreef:we moeten eigenlijk gewoon een Nobbi topic makenLOLZ!
arrisje ik ben nibbo vor je aan het promoten... mensen die weten dat mara dragend is willen weten hoe hij er uit ziet en alles... Je vind het vast niet erg als ik ze wat foto's stuur. Het zijn een paar goede vrienden van me die niet kunnen wachten totdat ik terug ben om alles te vertellen
Peelie schreef:heb je geen foto's van toen ofzo?
Donderdag word Mara gescant