Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:En dan vervolgens vraag: is er nog iets gebeurt? En dan krijg ik het antwoord moet je maar teruglezen. Dat hoefde vorig jaar nooit.
Lous schreef:Ik ben er al veel minder zoals ik heb gezegd ,en wordt dan gedwongen 200 pagina's door te ploegen. Misschien kun je dan ook wel beprijpen dat ik een beetje chaggo wordt.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ik ben er al veel minder zoals ik heb gezegd ,en wordt dan gedwongen 200 pagina's door te ploegen. Misschien kun je dan ook wel beprijpen dat ik een beetje chaggo wordt.
Niemand dwingt jouw om 200 pagina's door te lezen. Gisteren vroeg je ook aan mij of er iets belangrijks was en heb ik daar antwoord opgegeven. iedereen hier begrijpt dat jij niet zoveel hier kunt zijn ivm met alles en niemand dwingt een ander om bij te lezen.
Lous schreef:Ik werd wle gedwongen. Las hier:
Ja ik stoor me ook aan Lous terugleesgedrag.
Ja moet je maar teruglezen.
Ja teruglezen moet ookal zijn het 200 pagina's.
Babsie_Flash schreef:The Grinch en the Witches
Babsie_Flash schreef:Moon, vind je ook niet dat we als eerste ons toekomstige setje hier moeten showen?
Lous schreef:Maar goed... kijk nieuwe kunnen we niet tegenhouden.En eerst vond ik het ook niet erg. Maar nu is het echt niet leuk meer. En dan ook steeds dat ik gedwongen wordt terug te lezen, omdat jij de enige bent die het niet erg vind even nieuwtjes in het heel kort te vertellen.
Daarnaast moeite doen om een goede start van een topic te maken en moeite doen er iedereen in te zetten, omdat ik denk ach degene zal het wel vergeten zijn. En dan de laksheid van anderen hier en het betweterige daar wordt ik een beetje chaggo van.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Maar goed... kijk nieuwe kunnen we niet tegenhouden.En eerst vond ik het ook niet erg. Maar nu is het echt niet leuk meer. En dan ook steeds dat ik gedwongen wordt terug te lezen, omdat jij de enige bent die het niet erg vind even nieuwtjes in het heel kort te vertellen.
Daarnaast moeite doen om een goede start van een topic te maken en moeite doen er iedereen in te zetten, omdat ik denk ach degene zal het wel vergeten zijn. En dan de laksheid van anderen hier en het betweterige daar wordt ik een beetje chaggo van.
Nja die 2 meiden hebben een nieuw toppic gemaakt in iets meer dan een dag, dat er dan fouten worden gemaakt is niet raar. Mogen blij zijn dat er nog 2 de moeite hebben genomen om een nieuw toppic te gaan maken, anders hadden we helemaal geen opening gehad. En ik was er bijna elke dag en sta ook maar 1 keer in de quotes
Lous schreef:Ja dat waardeer ik enormen daar heb ik het niet over
. Maar wel over andere zaken zoals ik hierboven al heb gezegd waar ik me al een tijdje aan irriteer.
Lous schreef:Nee ik heb geen zin meer eigenlijk.... ook omdat ik steeds kom en dan zijn er weer een heleboel nieuwe. En zoals ik al heb gezegd niet letterlijk, maar wel merkbaar irriteer ik me aan bepaalde personen.
Lous schreef:En wie zijn Yvanka en fanny???