Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ivana2004 schreef:wie gaan er keuren in noord/holland utrecht?
Arrisje schreef:Ivana2004 schreef:wie gaan er keuren in noord/holland utrecht?
Jup, wij zijn van de partij in Hoofddorp, ik weet nog niet zeker of ik met 2 of 3 paarden kom.. Brenda geef ik niet meer op voor de premiekeuring, ik ben veel te blij met de 1ste premie die ze vorig jaar kreeg en helaas is het veld nu veel sterker dan vorig jaar (wat er dus voor kan zorgen dat ze een 2de premie krijgt en dat wil ik echt niet hebben). Wel doe ik waarschijnlijk mee aan bestgaand..
Gianna schreef:Waarschijnlijk heb ik er overheen gelezenmaar kan iemand mij vertellen waar en wanneer de keuring is in Gelderland?
Zit er namelijk over te deken om mee te doen met mijn 14 jarige merrie....
assiejlover schreef:Ik heb ook een vraagje. We gaan waarschijnlijk weer met onze goede 12 jarige merrie mee doen ( als jong paard vele 1e premies behaalt ) maar op het opgave formulier stond als oudste rubriek de 3 jaar en oudere merries.
Wordt dit nog opgeplitst in de oudere merries? ( 10 jaar en ouder etc ) of gaat alles bij elkaar?
We gaan trouwens in Friesland mee doen.
Als niemand het weet dan bel ik even, maar misschien weten jullie er wat van.
Wel spannend, ik ga haar zelf denk ik voorbrengen!
lieverties schreef:hey mensen met een 2 jarige hengst kunnen wel naar de centrale keuring heb ik vernomen van de hengstenhouders het probleem is niemand doet het ik was vorig jaar ook als enige met me jaarlinghengst dus je kan je gewoon inschrijven
Hinke schreef:Wat leuk! Kom je ook met een 3 jarige?
Ik ga Ankie dan maar vlug op mijn naam overzetten. Ik weet alleen niet hoe je dat doetHeb het kvth maar ff een mail gestuurd over hoe dat werkt