me verzorg haffie is 1.43, ik heb me nooit te groot gevoeld daar ik hele korte benen heb

ik vind het juist zo lekker zon klein compact paardje en heb nooit het gevoel dat ik op een pony rij, ze tonen zich zo lekker!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxXRakkerXxX schreef:Hallo, ik ben nieuw op het forum en ik heb wat rond gekeken. Ik zit al een tijdje met een vraag... ik hoop dat dit hiervoor een goed topic is. Het zit namelijk zo...
Ik heb een lief Haflingermerrietje van 1.38 meter. Niet zo groot dus. Ik ben zelf 60 kilo en ik begon me af te vragen of ik niet te zwaar ben voor mijn Hafje? Ik vroeg het laatst aan iemand, die zei dat Haflingers wel 100 kg kunnen dragen, maar dát leek me overdreven! Misschien kunnen jullie me een wat duidelijker antwoord geven over hoeveel een Haflinger nou echt kan dragen? Zoals ik al zei; zij is 1.38 meter. Ze is vrij stevig gebouwd, ik weet niet of dat wat uitmaakt? Maar ik zou hier echt graag antwoord op willen hebben, want ik zou haar natuurlijk niet te zwaar willen belasten, straks krijgt ze nog last van haar rug ofzo, weet ik veel...