Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
in de omgang zijn het ook écht super pony's! Rozemaria schreef:Mijn Merrietje (Nora van de Norden(Fleur))
Haar vader is Staros van de Bosrand.
Zou iemand een foto van hem willen posten ik ben benieuwd of Fleur op hem lijkt lijkt.
Dit is Fleurhttp://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=146175649&key=XNROYXN4
. 
lieziej schreef:Wat leuk om te zien dat er meerdere goeie springers zijn van de Bosrandt!
Die van mij is ook een grote springer, en ook ontzettend lief in de omgang! Gisteren nog een kindje van 3 maanden voorop gehad, nadat ik zonder zadel ben wezen rijden nadat de pony 3 weken vakantie had gehad
Zijn die van jullie ook zo klein, of heb ik een speciaal geval? Sissi is namelijk maar 1.33!!!

QueLee schreef:Op mijn oude manege hadden ze een dochter van Maestro van de Bosrand. En haar moeder is van de hengst Magister. Voluit heet zij Fleur van de Ballegere, maar zij noemen haar Molly.
een vriendin van mij rijdt wedstrijden met haar, maar dat is zeker niet makkelijk gezien het een manegepony is (en dus helaas vaak niet goed doorgereden word) en ze heeft ook een behoorlijk eigen willetje