Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ulinoco_maud schreef:ik vind het ook niet kunnen.....
maar sommige mensen hier hebben echt geen greintje takt is het wel stelletje aso's
kunne jullie niet gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent in plaats van de hele tijd gaan gal spugen terwijl het na 1 keer zeggen ook wel duidelijk is...
lekker gezellig bokt is dit...
blijf gewoon vriendelijk en op die manier kun je ook zeggen dat het gewoon niet kan met zo een jong dier !!!
Echwel schreef:En ertussen zit een u zeker![]()
Het hoofd van??

AddWork schreef:Ik weet nog wel een spanmaatje voor je!..haar naam begint met een L en eindigt met ,.....ia...haahahaha
Leg eens uit, want snap hem écht niet

Echwel schreef:ulinoco_maud schreef:ik vind het ook niet kunnen.....
maar sommige mensen hier hebben echt geen greintje takt is het wel stelletje aso's
kunne jullie niet gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent in plaats van de hele tijd gaan gal spugen terwijl het na 1 keer zeggen ook wel duidelijk is...
blijf gewoon vriendelijk en op die manier kun je ook zeggen dat het gewoon niet kan met zo een jong dier !!!
Kijk eerst eens naar de toon van TS en lees voordat je een oordeel velt.
ulinoco_maud schreef:ik vind het ook niet kunnen.....
haha Echwel schreef:![]()
![]()
![]()
Dank je Joyce.. zo kom je wel aan de 1000posts he
(en dat doe ik vást alleen omdat ik die 1000 wil halen
)
tessyke schreef:Ik ben absoluut geen voorstander van jonge paarden op een drafbaan maar dat is in ieder geval een stuk minder belastend voor de benen dan dit werk.in de drafsport gaan er zelfs al 2,5jarige op de baan dus waarom zou dit ook ineens niet kunnen
bijna alle paarden voor de kar zijn er voorgezet op hun 2,5jaar

JoyCiej007 schreef:ulinoco_maud schreef:ik vind het ook niet kunnen.....
Sorry, ulinoco, ik kon het niet laten, maar hier gaat de verklaring; de pot verwijt de ketel.... wél erg op, gezien je reacties op het verslag van Nijkerk... ben jij ook niet zo iemand die 100x hetzelfde herhaald op een niet al te taktische manier??

Katja schreef:tessyke schreef:Ik ben absoluut geen voorstander van jonge paarden op een drafbaan maar dat is in ieder geval een stuk minder belastend voor de benen dan dit werk.in de drafsport gaan er zelfs al 2,5jarige op de baan dus waarom zou dit ook ineens niet kunnen
bijna alle paarden voor de kar zijn er voorgezet op hun 2,5jaar
Schandalig dat het mag in Belgie en nog erger dat je het als eigenaar doet en er blijkbaar ook nog trots op bent en het op Bokt plaatst.
hafgirl15 schreef:ben ik het helemaal mee eenssorry hier bedoelde ik mijn onderschrift, mijn zusje stond nog aangemeld
ulinoco_maud schreef:ook ik heb naderhand vermelt in dat topic dat ik mischien niet zo had moeten reageren en heb men excuus aan geboden dus ???
Echwel schreef:Ja en dan krijgen de AR mensen de schuld dat ze er tegenin gaan
Katja schreef:Echwel schreef:Ja en dan krijgen de AR mensen de schuld dat ze er tegenin gaan
Daar laten wij ons toch niet door kleineren?
We weten immers wie er in 99% van de gevallen gelijk hebben:)
engelina schreef:elsie1 nou ik vind het er leuk uit zien hoor.
en 2,9 vind ik niet te vroeg hoor.
zoalng je alles maar met mate doe en volgens mij is dat wel.
voor zon jong dier is het zeker belangrijk om ervaring op te doen en hij is zeker braaf voor een hengst.![]()
hoe kunnen ze verwachting dat de paarden al gelijk lopen op die leeftijd.
erg tegenstrijdig want ze willen niet dat je zo vroeg ga rijden maar verwachten al wel dat je genoeg uren hebt gemaakt dat ze op elkaar afgesteld zijn.
jammer van je topic.
maar met belgen wordt vaak al op 2 jarige leeftijd voor de kar beleerd. en met 3 onder het zadel.
paarden zijn eerder rijp om te trekken dan het rijden.
omdat paarden beter gebouwd zijn om te trekken en omdat het minder kracht kost.
een ruiter op een paard vergt veel meer van zon paard.
en mensen als je je punt al duidelijk heb gemaakt in dit topic
blijf dan niet bezig om je gelijk te halen want dat krijg je toch niet want je verschil duidelijk van mening. dus ga je tijd ergens anders verdoen.
engelina schreef:elsie1 nou ik vind het er leuk uit zien hoor.
voor zon jong dier is het zeker belangrijk om ervaring op te doen en hij is zeker braaf voor een hengst.![]()
erg tegenstrijdig want ze willen niet dat je zo vroeg ga rijden maar verwachten al wel dat je genoeg uren hebt gemaakt dat ze op elkaar afgesteld zijn.
jammer van je topic.
maar met belgen wordt vaak al op 2 jarige leeftijd voor de kar beleerd. en met 3 onder het zadel.
blijf dan niet bezig om je gelijk te halen want dat krijg je toch niet want je verschil duidelijk van mening. dus ga je tijd ergens anders verdoen.
engelina schreef:ums ik bedoel een trekpaard en geen mensen uit belgie hahhaha
Echwel schreef:engelina schreef:elsie1 nou ik vind het er leuk uit zien hoor.
jammer van je topic.
Meen je dit nou echt serieus dat je het gewoon vind omdat belgen zgn rijper zijn.
Dat je een babypaard zo een marathon instuurt?
Jonge jonge dacht nu dat ik alles had gezien