Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
girlyggirl schreef:ik rijd met mijn haf m1 federatie in omgeving den helder alkmaar, maar daar worden zo goed als nooit haf wedstrijden georganiseerd weet iemand hoe dat kan? er is er vorig jaar of dat jaar daarvoor alweer1 geweest bij de ... chips kom niet op de naam...club langs de snelweg bij hoorn... maar goed daarna dus nooit meer iets.
tahnee1987 schreef:wat leuk wat leuk allemaal maar volgens mij is er nooit een keer een wedstrijd bij mij in de buurd?!kan altijd een pokke eind rijden richting limburg, brabant...
heeft iemand enig idee wanneer er een keer een haflingerwedstrijd komt in de omgeving van deventer..provincie overijssel?
groetjes!![]()
Jeanneee_ schreef:heey misschien een hele domme vraagmaar je moet om mee te doen aan een haflingerwedstrijd zeker een haflinger hebben die ingeschreven staat in het stamboek?
Amigo_ schreef:Haha ja dat zag ik later inderdaad ook
Maar volgens mij zou je wel mogen starten. Zou je anders even De aangespannen Haflinger een mailtje moeten sturen.
Laatst waren we op een Haflinger wedstrijd in Utrecht en daar deden 2 Swartzwalder Fürst (Ofzo iets) aan mee..
Arrisje schreef:Amigo_ schreef:Haha ja dat zag ik later inderdaad ook
Maar volgens mij zou je wel mogen starten. Zou je anders even De aangespannen Haflinger een mailtje moeten sturen.
Laatst waren we op een Haflinger wedstrijd in Utrecht en daar deden 2 Swartzwalder Fürst (Ofzo iets) aan mee..
Klopt ja, Schwarzwalder Fuchsen waren dat, ze zijn op mijn wedstrijd ook geweest.. Officieel is het familie van de Haflinger en daar doet De Aangespannen Haflinger niet moeilijk over. Dus ook met een paard wat half/half is doen ze niet moeilijk..
window schreef:na eerst volgende in onze buurt is werkhoven 23 augustus pas
ga je ook naar ermelo?
gucci_girl schreef:hmm zo laat pas
Denk niet dat we naar Ermelo gaan aangezien het niet echt naast de deur is en we een ongeduldige haflinger hebben
Had je 12 april nog meegedaan met de haflingerwedstrijd?
Ivana2004 schreef:@zaina leuk dat je meedoet!!! wij ook! in de volgende trekpaard&haflinger kan je je opgeven!!!