Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ACSM schreef:Hier ook een heel blij iemand!! Vandaag voor het eerst Z1 gestart en met resultaatDe eerste proef had ik 215 punten en was eerste geworden en de tweede proef had ik 202 punten. Eigenlijk 204, maar ik reed verkeerd en daardoor had ik -2 en dus net geen winstpunt. Het mag de pret niet drukken, want heb super geweldig en heerlijk gereden!!
NB. Ik geloof dat ik de proef toch wat vaker moet rijden ipv 2x
VivaLaVida schreef:ACSM schreef:Hier ook een heel blij iemand!! Vandaag voor het eerst Z1 gestart en met resultaatDe eerste proef had ik 215 punten en was eerste geworden en de tweede proef had ik 202 punten. Eigenlijk 204, maar ik reed verkeerd en daardoor had ik -2 en dus net geen winstpunt. Het mag de pret niet drukken, want heb super geweldig en heerlijk gereden!!
NB. Ik geloof dat ik de proef toch wat vaker moet rijden ipv 2x
whaaa gefeli! weet je toevallig ook of toep vd weerd ook nog een wp had??
DeEiken schreef:ACSM: Ik heb je gezien! En aangemoedigt. Nog gefeliciteerd met je eerste plek.
Mazzel is gaaf!
Erika3 schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's! Hoewel je volgens mij bij mij geen foto's hebt gemaakt. Maar ben evengoed benieuwd naar de rest van de haffies!