reed rond met halstertjeThat's me
Pff, der kwamen er idd om kwart voor 5 nog een paar met luchttoetertjes enzo...niet leuk.. In de trekpaardhal waren ze van die boerensongs aan het blèren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
reed rond met halstertje

en ze hebben ook wel 3 rondjes met zn 2en gekeken..maar jah..volgende keer miss beter...

Stravero schreef:ik heb jullie geen een van allen gezien
IK BEN 7E(bestgaand rijpaard) EN 14E(dressuur) van heel Nederland
maar toch gefeliciteerd!! in welke groep zat je?
Behalve Pauk dacht ik?!
r0dY schreef:Stravero schreef:ik heb jullie geen een van allen gezien
IK BEN 7E(bestgaand rijpaard) EN 14E(dressuur) van heel Nederland
7e van jou groep zeker...want de finale is pas vandaag!!maar toch gefeliciteerd!! in welke groep zat je?
hahahah net als jij
ik heb naast jou gestaqan 
ingeuh schreef:
Van het haflingerforum heb ik er wel een paar gezien. We stonden namelijk naast Jessie (petra) en 2 stallen naast Lady, en ik dacht iets op te vangen dat het paard aan de overkant Blondy heette en dat zou dus dan Blondy zijn geweest.
met mij en romy en tess als gezelschap.
daarachter stond nog één rij paarden.. ik stond allemaal bij paarden van De Zonnehof 
Naaltje schreef:ingeuh schreef:
Van het haflingerforum heb ik er wel een paar gezien. We stonden namelijk naast Jessie (petra) en 2 stallen naast Lady, en ik dacht iets op te vangen dat het paard aan de overkant Blondy heette en dat zou dus dan Blondy zijn geweest.
dat was blondymet mij en romy en tess als gezelschap.
Ik die met de krullen.
!
haha, je bent de enige! Ik liep samen met vriendin in spijkerbroek toen door die hal, toen hadden wij nog zoiets van, goed idee.. jammer dat we niet zo snel op onze driejarige kunnen springen 
.
)
iedereen liep te stressen, al die paarden over de zeik... en zij loopt met mij als kneus op d'r rug als een volleerde pony d'r rondjes
ik houd van dat dier! ze was bij 9-jarigen en ouder 9e geplaatst, met 1e premie hoorde ik van romy (amberto)
? ben ik wel benieuwd naar, en ik denk niet dat ze op de site van de kvth daar zo snel mee zullen zijn...
was de enige de M2 dressuur startte en heb dus wat M1'ers achter me gelaten
.
dat had ik helemaal niet verwacht, want de vorige keer stond ik laatste in mijn ring... Tijdens de finale zaterdag was ze iets minder gehoorzaam, en ze moest de hele tijd plassen. Want toen ik opn moest stellen was het eerste wat ze deed plassen, maar was toch nog 11e (van de 12) Ben echt dik tevreden.
Mjoor schreef:ik heb eigenlijk weinig van herkend, heb jullie vast wel gezien.
volgens mij Naaltje wel als je veel bij Romy en Tess was.

ja ik was 6e jah... 
DuchesS schreef:Heeft er iemand alle uitslagen?
Ik was op vakantie dus kon niet komen heb me af gemeld..

janouk schreef:DuchesS schreef:Heeft er iemand alle uitslagen?
Ik was op vakantie dus kon niet komen heb me af gemeld..
Alle uitslagen staan nu op www.kvth.nl onder nationale 2006.