Ragdollcat schreef:Nog even dit, schandalig dat ie met 2,5 al is ingereden en altijd op paddock is gehouden.
Dus beetje oppassen geblazen en laat hem in ieder geval goed nakijken en keuren door jouw eigen veearts en vooral of hij niet in het verleden hoefbevangen was..............want waarom niet op het land en ziet er schraal uit, heeft mogelijk een reden.
En flink van de prijs af gaan proberen krijgen, zoveel is ie niet waard, dat is wat ik zou doen.
Ooit had ik een paard op het oog en maar zag er nou niet bepaald goed uit en slecht en daar heb ik flink van de prijs af kunnen vragen en die was het met mij eens, zeker in die toestand. Je kan het gewoon proberen.
Wat is de vraagprijs van de verkoper?
Vraagprijs is €1500,-. Heb hem alles verteld en dat het een raar verhaal is. Mijn bod was een max van €1000,-. Dit deed hij niet. Hij wilt zakken tot €1250,- en dan zijn ook de keuringen en de entingen voor mij. Ook als hij niet goed gekeurd wordt zal ik de DA moeten betalen. Hij neemt geen kosten op zich. Tevens zal hij ook niet bekapt worden voordat hij naar mij gaat.

. Been stand is wat scheef of niet want het is maar een foto. Mijn haf staat wel eens met zijn hele been naar binnen gedraaid. Als je op dat moment een foto neemt roept iedereen dat hij rijp is voor de slager. Hij staat sowieso al wat bodem nauw. En welk paard staat er exact correct op de benen...geen eentje denk ik. De internationale eventing pony bij mij op stal heeft een hanetred.