Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wendeltje schreef:Ja Sandrina, dat is idd wel een nadeel. De mijne is geschoren, dus geen last van wintervachten.

) en heeft er vooral erg veel lol in. Heerlijk! Anouk1969 schreef:Leuk topic hoor! Ik ben meer een meelezer zeg maar, maar ik las het berichtje van wolflupin5 waarin staat dat ze te groot zou zijn voor een haf (tenminste, dat werd tegen haar gezegd). Nu loop ik zelf met de gedachte om t.z.t. een haf te kopen (heb vroeger altijd op fjorden en hafs gereden), maar ik ben 1.78 (68 kg) en vraag me af of ik dan niet te lang ben... Hoe lang is geoorloofd vraag ik me af? Ik ga natuurlijk dan wel voor een grote haf, die zijn vaak rond de 1.50

Anouk1969 schreef:Leuk topic hoor! Ik ben meer een meelezer zeg maar, maar ik las het berichtje van wolflupin5 waarin staat dat ze te groot zou zijn voor een haf (tenminste, dat werd tegen haar gezegd). Nu loop ik zelf met de gedachte om t.z.t. een haf te kopen (heb vroeger altijd op fjorden en hafs gereden), maar ik ben 1.78 (68 kg) en vraag me af of ik dan niet te lang ben... Hoe lang is geoorloofd vraag ik me af? Ik ga natuurlijk dan wel voor een grote haf, die zijn vaak rond de 1.50