Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_Nadia schreef:Poonwie zelf is ong. 1.45m.
Op de 1ste foto springen we ongeveer 80 cm en op de 2de foto is het ongeveer 1 meter.
Het hoogste wat ik ooit met haar gesprongen ben is 1.10m, maar ze kan beslist nog wel een centimeter of 20 hoger als het niet meer is.
1.
[ Afbeelding ]
Hoog hoor! Alleen vanaf de foto lijkt het niet zo hoog als 80 cm of 1 m. Vergeleken met de andere foto's
2.
[ Afbeelding ]
Starzu schreef:Leuke foto! Hoe krijg jij je pony zover dat hij daar over springt?

Maar ik heb zelf ook al wel 80 cm met haar gesprongen. Ze deden het in ieder geval super! 

. Los is staat het record op 90 centimeter, ze sprong er overheen en ik denk niet dat ik ooit de moed heb om daarop te zitten. Bij dr vorige eigenaar heeft ze wel eens een meter gedaan maar ik weet niet of dat met of zonder ruiter was
Myrthe_x schreef:Afgelopen zondag heeft mijn haf met haar verzorgster van 12 jaar oud meegedaan aan een oefenwedstrijd springen hier op de vereniging. Super trots op ze! Ze sprongen 60 cmMaar ik heb zelf ook al wel 80 cm met haar gesprongen. Ze deden het in ieder geval super!
Info:
Naam: Sofie
Leeftijd: 16 bijna 17!
Schofthoogte: 1.45m
Foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]