Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
)
We begonnen, het was echt geweldig mooi in het bos, uiteindelijk kwamen we stukjes dorp tegen daarna een !MOTORCROSS! terrein! Wat was dat echt geweldig mooi voor te zien
! Overal van die super steille bergen! omdat we toch nog een flink stuk moesten zijn we 2 bergjes op geweest en daarna doorgereden. We hebben wel een paar keer misgereden omdat het vrij slecht was aangegeven op dat punt! geen nood we hebben ons gered
toen we doorreden zijn we heel even gestopt! man we hadden honger
chips kon er dus wel even in haha. We reden weer verder, en toen gebeurde het... We raakte verdwaald (terwijl de zon onder ging...) het bordje wees: rechtdoor. Wij rechtdoor gereden, maar naar 4 kruisingen gehad te hebben kwamen we geen bordjes meer tegen en wisten we niet meer welke kant we op moesten.. Teruggereden, en een andere kant op. Weer geen bordjes en weer de andere kant op ! Nou ja uiteindelijk kwamen we een hele lieve mevrouw tegen die ons op weg heeft geholpen toen kwamen we verder! We hebben toen wel een uur verspild aan het zoeken van de juiste routte. Het werd echt vreselijk koud! en ik had enkel een sweater aan die niet zo dik gevoerd was, en elyze had een heeel dun blousje aan.. We waren bijna thuis, we hadden een stuk dorp gehad, gelukkig goed verlicht. Maar het laatste stuk was in het bos, daar was het vreselijk donker en toen waren we toch wel een beetje bang! Gelukkig er bestaan telefoons met flashlight apps
die kwam goed van pas. Ondertussen kregen we 100 telefoontjes van de ouders, en dat is ook logisch ook natuurlijk. We zijn helemaal goed aangekomen, de paarden zagen er nog super uit en hebben heeeel hard voor ons gewerkt!! Afgezadeld, opgeladen, voer gekregen en daarna ook nog even zelf lekker eten
Het was een geweldige dag, ondanks dat we verdwaald waren was het spannend en leuk. De paarden hebben keihard gewerkt, gelukkig hebben ze een super conditie 

! M_hartje_M schreef:Dames ik wil echt niet vervelend doen maar dit soort dingen kunnen beter via pb of in het andere topic bij de HK geregeld worden... want ben bang dat op deze manier het topic weer naar HK word geplaatst en dan ben ik mn belofte aan Marga niet nagekomen!
We doen dit allemaal wel eens maar als we zo elkaar erop blijven wijzen dan moet het goedkomen, thanks Maureen
heb ik me ook nog niet in verdiept als ik eerlijk moet zijn. zal het toch eens doen en kijken of en hoe. heb sinds 2 pas een laptop. neem vanmiddag de camera weer eens mee en dan weer eens een paar foto`s maken. 
) maar het ging super! Eerst even aan de longe wennen en kijken of hij haar kon stoppen want dat ging de vorige keer niet goed, deze keer dankzij de niet-gaan-doorzitten-tip van mijn eigen lesgever ging het wel. Wou hem niet langer aan de longe houden omdat ik hem net iets te groot vind voor haar en op rechte lijnen stoort dat naar mijn idee minder. Dus ik hem losgeklikt en hij mocht alleen rijden. Hij heeft bijna een uur gereden en draven ging erg goed, hij kon zelfs al versnellen en vertragen en kon netjes sturen, vind ook dat hij een nette houding heeft
Alleen houdt hij zijn handen wat te laag en te ontspannen losjes, liever lui dan moe
Mijn pony