Opgeven Ermelo 2012???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:15

janouk schreef:
Bailey_4ever schreef:
Ja wel balen, ik vind het jammer dat ze springen qua niveau zo terug drukken en dat er in feite niet zoveel meer over blijft voor de springers onder ons.
Met de dressuurruiters wordt wel in alle opzichten rekening gehouden en ik snap ook dat de meerderheid vooral dressuurmatig rijdt maar ik vind het wel een tekortkoming op zo'n groot evenement :Y)
j

Er is altijd ruimte voor bestuursleden en heel veel vrijwilligers voor de organisatie van zo'n groot evenement. Dus geef je op bij het bestuur en help mee met de organisatie. Iedere hulp is welkom. :j _/-\o_ Voordeel is dat je dan in kan brengen wat je graag ziet.

Oke leuk :D Ik ben echt niet vies van een beetje werken dus aan zo'n leuk evenement waar veel werk in zit help ik graag mee.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:16

lucky16 schreef:
Volgens mij heb ik die nog thuis liggen!! Ik had het stukje gelezen, ZO GAAF!! :) *Ik ben fan!*
Ik ga voor je zoeken! :)

haha bedankt :D Oehh hoop dat je hem nog hebt *D

suffie

Re: Opgeven Ermelo 2012???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:04

Ik heb me opgegeven voor de L2 dressuur, het 70 cm springen en bestgaande onder het zadel. Over de zondag ben ik nog niet uit. Buitenrit vind ik erg leuk, maar een keertje crossen ook, alleen is dat zo duur!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 16:48

ik heb me ook weer opgegeven voor l2 zonder startkaart,bestgaand en zondags de buitenrit(omdat er staat dat het 2 uur duurt)..ik maak er een lang weekend van met een heerlijk huisje en paardensalling op camping het keteltje..

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 21:39

casanova schreef:
ik heb me ook weer opgegeven voor l2 zonder startkaart,bestgaand en zondags de buitenrit(omdat er staat dat het 2 uur duurt)..ik maak er een lang weekend van met een heerlijk huisje en paardensalling op camping het keteltje..

Casanova, ik geloof nooit dat die buitenrit maar 2 uur duurt. Andere jaren heb ik voorgereden en dan waren we zeker 4/5 uur onderweg, zo'n 20 km met korte stop onderweg. Ik zou niet weten waarom dat nu zo drastisch is ingekort en kan het me eigenlijk ook niet voorstellen. Met 2 uur ben je nog niet eens de heide over :+

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:21

Jaaaaa hoor, ik kijk 1 week niet en ze staan erop _O- Snel invullen en opsturen!

S_uus schreef:
Ik ben inderdaad in de war met Lianne, haar zusje neemt dr haflinger over.

Goedemorgen Suus _O- Was het weer zo ver?!
Ik start Lita met Ermelo gewoon zelf hoor :D Mooi niet dat ik dat aan mijn zusje over laat. Al mag die er ook een proefje mee hobbelen :)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 13:18

Hij zit al op de post *\o/*

Voor mij 1 proefje L2 volw. zonder startpas, springen, bestgaand (nu voor de 1ste plaats :)) :') ), parade en op zondag de crosstraining natuurlijk weer!
En mijn zusje start ook een B proefje met haar :D

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:56

LoveLita schreef:
Hij zit al op de post *\o/*

Voor mij 1 proefje L2 volw. zonder startpas, springen, bestgaand (nu voor de 1ste plaats :)) :') ), parade en op zondag de crosstraining natuurlijk weer!
En mijn zusje start ook een B proefje met haar :D

leuk,ik ook l2 zonder startpas volwassenen.. :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:35

casanova schreef:
leuk,ik ook l2 zonder startpas volwassenen.. :D

Leuk!!! Heb ik met Ermelo dit jaar hopelijk eens meer dan 2 tegenstanders :')

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 22:49

ik zit ben er nog niet uit of ik ga springen of vaardigheid ga doen! Verder wil ik L1 met startpas en bestgaande meedoen. :D

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:28

Ik ga me morgen opgeven voor springen, vaardigheid, vlaggendrager met de parade, evt vrijwilliger, slapen op de slaapzaal, box voor zaterdag overdag en nacht voor bails, BBQ, ontbijt en crossless. Lunchen doen we thuis wel weer :D

Ik ga ook niet op vakantie en met een heftig jaar in het vooruitzicht een leuk lichtpuntje in de planning!

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 19:55

ik ben 13 kan ik dan nog meedoen met bixie of is dat tot 13 jaar

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:55

Dat lijkt me echt tot 13 jaar, dat staat er ook letterlijk. Anders had er denk ik tm 13 gestaan :j

Gewoon in de normale klasse proberen, hartstikke leuk joh :D

Morgen gaat mijn formulier op de post, we hebben vandaag ook al super fanatiek geoefend met een zeiltje <<) haha wij nemen die vaardigheid bloedserieus! :+

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:19

Haha goed bezig!

Wij hadden een betalingsfout, iets te veel geld overgemaakt :+ maar daardoor dus wel mooi bevestiging gehad dat alles binnen is *\o/*

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:22

Ohh zo snel al! Gaaf :):) Ik wordt er wel een beetje nerveus van, ik moet alles nog op de post doen.

Straks ben ik te laat :oo haha nee dat zal nog wel meevallen, ik doe hem morgen op de post en dan zo snel mogelijk betalen. Bij betaling is deelname definitief toch? :)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 00:19

Gewoon deze week een keer op de post doen is tijd genoeg mag ik hopen joh :) Bij betaling is de inschrijving definitief idd

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 09:45

Ik ga vanavond ook de betaling doen en klaar! :) krijg je wel bevestiging van betaling?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:45

Nee, in principe niet. Of er moet iets fout gaan :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:40

Wij hebben ook ingeschreven met Janouk.

ZZ dressuur mennen, M vaardigheid, Bestgaand mennen en spiegelparcours.

Gezellig.

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:19

Ik meld me ook even. Ik wil me ook heel graag opgeven, ik denk in iedergeval B dressuur en B springen(?) (zonder startkaart). Maar ponylief is van mij en mijn zusje, dus mijn zusje wil ook natuurlijk. We willen beide heel graag meedoen in de parade, dus dat moeten we nog maar gaan uitvechten. := En verder nog geen idee! Ik ben héél benieuwd, dit wordt onze eerste keer. Vorige eigenaresse gaat mee, want die is daar al een paar keer geweest, dus die weet hoe het allemaal 'werkt'. Haha

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 14:21

Lita staat nu niet meer op ijzers, omdat ik toch geen wedstrijden meer rijdt, maar papa aka hoefsmid tikt ze er voor Ermelo voor bestgaand weer onder hoor :D knallen!!! Ben benieuwd nu, na een half jaar amper trainen. Zal wel niet zo veel worden als vorig jaar :+

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:57

je kunt toch nog inschrijfen tot de 1ste van julli ?

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:44

Ik heb net ook de betaling geregeld, dus ben er dit jaar ook weer bij! :)

Ik start 2 proefjes in het L1 zonder startkaart. Wie nog meer?
Hopelijk dit jaar ook een stal. Had vorig jaar mijn pony teruggebracht naar huis omdat ik 6 uur op de trailer wachten wel errrrg veel vond. Afijn... stond ik bij de huldiging, zonder paard. Dan voel je je knap banketstaaf! -O-

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:36

De kogel is door de kerk, ook ik doe dit jaar mee in Ermelo! Ik mag meedoen met mn verzorghaflinger :) Zijn stamboeknaam is Aram van de Koningshoeve, zn roepnaam is Arlando maar we noemen hem altijd Arlie.

Mn nicht (Paulusjuh) vond dat ik dit jaar ook maar mee moet doen om de kampioenstitel in de familie te houden :P Afgelopen zaterdag had ik mijn debuut met Arlie en ik had met haar afgesproken dat wanneer ik boven de 190 punten haalde, dat ik dan mee zou 'moeten' doen. Onze punten waren 193 en 190 punten dus we kwamen er niet onderuit :P En stiekem vind ik het ook wel heel leuk om mee te doen hoor!

Ik ga mezelf vanmiddag inschrijven en gelijk lid worden van de DAH, omdat ik graag kans maak op een box om Arlie in te zetten. Dat vind ik wel fijn voor hem, hij heeft altijd even tijd nodig om te wennen. Ik ga me inschrijven voor 2 proefjes in de B zonder startkaart. Heeeeel misschien nog bestgaand, maar daar zit ik nog erg over te twijfelen. Vooral omdat ik filmpjes heb gezien van haffies die mee hebben gedaan en dan denk ik: Laat maar :')

Weten jullie misschien hoeveel tijd er zit tussen de proeven en bestgaand? Want met bestgaand moet je natuurlijk wel een beetje knallen, en ik denk dat wanneer het allemaal vlak na elkaar is, dat Arlie aan het zuurstof mag! :(:)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:24

Ik moest vorig jaar direct uit mn proeven de bestgaand voorselectie in. Daar is nog niks van te zeggen. De ee moet meteen en de ander heeft een uur rust :)

Komt wel goed joh. Die van mij stond op instorten na 2 pittig gereden M1 proeven en ik heb de finale ook gehaald. Ze naaien elkaar mooi op daar, hoe harder hoe leuker :') tenminste, zo ervaarde ik dat met de mijne. Heb er amper aan hoeven rijden.