Toen ik me inschreef had ik geen coupons meer en die heb ik inmiddels weer, maar geen adres

Dus als iemand me kan helpen.... Graag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Photography schreef:@ JN82
Ik heb even een vraagje over de startlijst van de Z
Ik zie een aantal groepen staan bij de Z, het begint om 18.30, dan 6 combinaties en dan 20 min pauze? of gaat het gewoon door?
En is de losrij tijd gelimiteerd tot 20 min? Wat is de totale oppervlakte van de binnenbaan? Want dan moet je losrijden en dan wachten tot je mag starten?
. Maar hierbij de desbetreffende passage:
een goed gevulde goodiebag
een deelnemersherinnering
kan er een formulier ingevuld worden waarbij je kans maakt op een waardebon van 250,- Euro te besteden bij Epplejeck
daarnaast is er een raadprijs: hoeveel paardensnoepjes zitten er in de bak? Degene die er het dichtste bij zit ontvangt een leuke prijs!
Maar goed om daar rodeo te gaan rijden met Maes is ook niet echt een optie. Moet toch maar eens aan t sparen voor een binnenbak, dan kan ie winters ook fulltime buffelen

Heb hem gister ook weer geschoren.. 
. ben zelf niet fit en meneer was anders ook zo gestoord geweest als een deur en mijn reactievermogen zal wel traag zijn met m´n duffe kop
.
Dus perfecte voorbereiding

Wij wel! Vandaag opwarmrondje gehad, 2e geworden met 205.. Dus als ie morgen zo loopt als vandaag teken ik er voor..
beetje vroeg nog maar ja je moet er wat voor over hebben.