Och roep dat maar niet te hard. Sterre is donderdag op 2 benen door het hek van de bak gegaan... En sindsdien heb ik nog niet de ballen gehad om er weer op te stappen dus dat word nog een heel avontuur
CoronaLime
Geplaatst: 24-10-11 12:10
Oo fiets! Bedenk me net dat 't pijnlijk gaat worden haha, rijden met een gekneusde pols...
_Bitje_
Geplaatst: 24-10-11 12:11
Corina, en tot hoelaat blijf je ?
Marieke, we gaan niet meeten ben ik bang En he, ga jezelf niet zwartpraten!
Ja ik heb ook niet echt kunnen trainen, ik had vorige week van zondag tot woensdag buikgriep en zaterdag kon ik ook niet rijden en nu dus deze hele week proberen te gaan trainen , anders komt het ook niet goed!
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 24-10-11 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Gaan we met z'n allen voor de poedelprijs/laagste punten
Emori
Geplaatst: 24-10-11 12:14
Hoe laat moet je starten Lotte? Starten nog meer bekenden in de middag. Dus denk dat ik er maar een dagje van maak, ti's altijd wel gezellig!
Marieke1495
Geplaatst: 24-10-11 12:15
CoronaLime schreef:
Gaan we met z'n allen voor de poedelprijs/laagste punten
@ Lotte: dat wordt iid niets...
_Bitje_
Geplaatst: 24-10-11 12:53
Corina
_Bitje_ schreef:
Leuk ik moet tegen mijzelf rijden , spanneend
ik moet 14.20 en 14.35
Ik had toch wel voorgenomen om dit keer 190+ te gaan rijden, maar ben bang dat het weer niets gaat worden Ach dan blijven we weer een tijdje thuis als blijkt dat hij nogsteeds niet zonder zweep een proef kan lopen
Hahaha volgens mij wordt het gewoon een wedstrijd voor het plezier als ik het allemaal zo lees Zelf doe ik iig ook mee in dat rijtje Ik start Luna voor de eerste keer. Ze is nu bijna half jaartje onder het zadel en heeft dus zo nu en dan nog last van kuurtjes Daar komt bij dat ze nog nooit een binnen bak van dichtbij heeft gezien dus ben heeeeel benieuwd hoe ze het gaat doen
@ Corina, Als je wil mag je dan wel bij de bak blijven staan als Sita is geweest want ik moet met Rianne er nog tussen na Sita en aangezien mijn camera in een binnenbak onmogelijk normale plaatjes geeft zou het leuk zijn wat van ons debuut op de plaat te hebben