Haha Floor had een half jaar geleden alleen maar onderhals Nu heeft ze er een lekkere gespierde nek op zitten!
Soc is volgensmij vooral erg afgevallen of niet?
djuulsie
Geplaatst: 22-06-11 10:24
Ja, heel erg maar goed, dat schommelt altijd een beetje... zeker van de winter met die sneeuw is ie behoorlijk aangekomen Wel eten en nauwelijks bewegen...
en hij heeft een wat volwassener koppie gekregen...
lauraenabe
Geplaatst: 22-06-11 12:20
Hier nog een foto van abe met zijn nieuwe dekje (En abe eet ff zijn teugel op )
Laatst bijgewerkt door lauraenabe op 22-06-11 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb bij een manege gereden, waar een super lieve haflinger stond. hij deed geen vlieg kwaad, echt een super lief beest! hij heet Winnetou maar ik ben bij die manege weggegaan, omdat ik ruzie kreeg met de eigenaar van Winnetou. ik mis hem heel erg.
Wat een gaaf filmpje! Vind het heel gaaf om je Shet steigerend te zien lopen, haha. Je doet echt geweldige dingen met je paarden! Ik moet ook nog steeds eens aan de slag met Ivi kunstjes leren, hihi.
_Rosanna
Geplaatst: 22-06-11 21:30
Leuke foto's weer !! Ik heb gister vh dresuur les gehad ! Voor de 2de keer Floyd doet het zo leuK!! H_Nalanta heeft de foto's gemaakt en daar krijg ik ook les van
Mooie hafjes voorbij zien komen! Ik was dit topic kwijt!
Mariekyy
Geplaatst: 22-06-11 21:49
wat ene leuke foto's allemaal! ik zal een mij saffie showen. zondag voor de 3e keer mee gedaan aan een endurance wedstrijd in Renkum, super dag gehad en paardje heeft het ook super gedaan!
Mijn hafje vandaag na haar operatie. Ze is geopereerd aan een tumor van 6 bij 1,5 cm aan haar lip haar lip was er helemaal mee vergroeid (ding is plots enorm geworden) waardoor ze maar 3/4 lip meer over heeft en dus voor altijd een scheef bekkie zal zouden.