Ik ben niet zo heel erg thuis in de westernonderdelen, maar zijn er ook bepaalde dingen die bijvoorbeeld goed te doen zijn voor Engelse ruiters? Dan kun je misschien al aan meer deelnemers komen, al blijft het wel lastig, dat geloof ik graag.
HaffiePower
Geplaatst: 11-09-11 00:01
@Allen: voor mij was de eerste stap de western überhaupt op het programma te krijgen. Daarvoor ben ik via de voorzitter van DAH regio oost (kennis meegemaakt op een KVTH exterieurbeoordelingsavond), een demo bezoek aansluitend op een vergadering van DAH oost in gesprek gekomen met iemand die in de Ermelo commissie zat. Met deze gezellige dame, Hermien, heb ik lang aan de telefoon gehangen (heel gezellig) en de afspraak was als de demo van Suus en mij in de smaak viel, dat we dan de western gingen opnemen als vast onderdeel. Wedstrijden realiseren is wat lastiger, omdat ik niet precies weet hoe ik dat officieel via DAH zou kunnen doen, zolang zij niet aangesloten zijn bij een westernfederatie als club. Het zou het mooist zijn als DAH uiteindelijk landelijk een westernafdeling krijgt, maar dat is de toekomstmuziek die in mijn hoofd speelt. Ik hoor hier op bokt al wat regiovertegenwoordigers zich aanbieden? Verder zou ik het leuk vinden als er op de volgende Ermelo zaterdag in ieder geval een hele brede westerndemo werd gegeven (en dat zouden best een aantal disciplines tegelijkertijd kunnen zijn, afgesloten met een pleasure deel met uitleg van wat dit inhoudt). We hebben nog een jaartje om het uit te broeden
Ik doe mee hoor (met of zonder peerd ) vind dat er met western bij de haflingers veel te weinig word gedaan, terwijl er steeds meer westernbereden hafjes bijkomen. Het word tijd!! @berend ja..... ik werd dus gewoon doodgenegeerd zoek het dan uit........
HaffiePower
Geplaatst: 11-09-11 23:13
MoonWencke schreef:
@Sandra; een showtje heeft de afgelopen 2 jaar al plaatsgevonden door Susan en Flodor Dat is ook iedere keer weer een spectakel!