hier nog geen veulen, ben niet gebeld door de boer. Marlis gaat zo naar peepsie, ik vanmiddag na het werk. peeps gister in der stal, zo trof ik eraan, stalgenoot dacht dat ze ween had.
En buiten dat ze zo lag, trapte ze ook met der achterbenen, kreunde ze en sloeg de hele tijd emt der staart.
Wat een leuke foto's weer! Ik ben fan van Wallace En wat is Peeps dik zeg!! Toen ik nog in het haflingertopic zat weet ik nog wel dat ze net drachtig was!
E_Nalanta
Geplaatst: 16-03-11 13:01
Wist niet dat er al weer een nieuw topic was Alles doorgekeken, prachtige foto's! Willem is inderdaad érg mooi, wat een bijzondere kleur ook! (of zeg ik nu wat doms )
whaha gaaf die bok foto!!!! hoe in godsnaam heb je die kunnen maken zonder dat het licht uit ging bij de fotograaf.
peeps heeft het wel gehad zo te zien......hopelijk kan ze snel van haar veulentje gaan genieten.
mose is gaaf!! holyday is dr eigen aan het uitsloven kanjer is ook al zo gaaf,hoe groot is hij? toont behoorlijk.
ik heb weer foto's van willem. heb er weer veel,jammer dat de zon niet wilde schijnen....deken opgelaten,vond het fris. wacht maar tot het zonnetje komt,dan hebben jullie allemaal een zonnebril nodig.
willem van steenbergen.
lauwe naar de buufkes.
Sanne2000
Geplaatst: 16-03-11 13:59
Die bokkende foto is inderdaad goed genomen zeg!
Willem is ook leuk, vind het persoonlijk alleen wel jammer dat hij niet écht witte manen heeft!
Kanjer geniet zichtbaar van het lentezonnetje! Nu nog van z'n winterharen af, dan is het plaatje helemaal af!
Ben benieuwd naar het veulen van Peeps.. hoop dat we hier snel een paar foto's van hem/haar zien!
Hier nog twee foto's van mij:
Ik had geen zin om te dressuren en had deze spullen nog liggen:
En vorige week samen met Marlies405 en Kanjer naar schriktraining geweest. (Zwarte halster is Toon, rode is Kanjer)De Hafs voor het eerst samen op de trailer:
ziet er stoer uit sannen zo dat western tuig. grappig die 2 koppies uit de trailer.
willem zijn manen zijn altijd wit geweest,maar de laatste 2/3 jaar is de bovenste laag grijs geworden,zijn nieuwe manen die nu door komen zijn zelfs in de kleur van zijn vacht. ik vind hem prachtig zoals hij is.
Zooooooo, even wat Soccie spam (beetje onscherp, sorry ):
Hij was superbraaf en vond t geweldig...
amazone77
Geplaatst: 16-03-11 23:11
E_Nalanta schreef:
Ik vind die kleur van Willem's manen júist wel apart, er lopen al zoveel hengsten/haflingers met witte manen rond
Prachtige foto's weer!
ja willem is een apparte,zowel uiterlijk als innerlijk,ik vind ze bijde prachtig.
zo die soccie!!!! kan lekker springen zeg. dreame heeft echt een dreamer look! mooie foto's wendy van je prachtige haflinger!!! doei,wat is jou hafje mooi slank! en wat een witte manen en staart....waar was jij mee? manon,vind vooral de onderste een hele mooie foto,echt een om uit te vergroten en in je kamer te hangen!
mag je hier ook een filmpje plaatsen???
doei
Geplaatst: 16-03-11 23:18
Eerst met head and shoulders, dan betadine schampoo, cowboy magic yellow out (5 min intrekken) en nog 1x cowboy magic yellow out even laten intrekken. En warm water werkt het beste
amazone77
Geplaatst: 16-03-11 23:20
die ga ik onthouden thanks. al zullen willem zijn manen er niet heel erg wit meer van worden.
Je kan bij Willem ook die Silver Schampoo van de paardendrogist proberen! Die is ook best goed en gebruik ik voor de afwisseling... Bv grijzige mensen gebruiken ook zilverschampoo zodat de kleur mooier uitkomt...
DDW1190
Geplaatst: 17-03-11 08:28
Wauw wat een mooie foto's weer! Doei: Ik zag je al op hyves erg mooie foto zeg! Manon: Dat is een allacher of niet? Wendy: wat is ze mooi op conditie zeg! bedankt voor je pb ik zal er eens naar kijken
Amazone: Van mij mag je een filmpje plaatsen
Oke ik zat ook al te kijken naar andere shampoo, ik moet weer CM Yellow Out halen, maar kan ook weleens die gebruiken! gebruiken jullie ook zilvershampoo van mensen? ik ga toch niet het lichaam doen want daar is het net nog te koud voor (alleen vieze plekjes).