jup zeker weten! Heb inderdaad toen ik bij labiesch kwam kijken toen ze daar stond om gedekt te worden, nog met hem in de box staan knuffelen. Onwijs lief dier!
Gelukkig dat je weer blij met Manchester en jezelf
Macje gaat nog steeds fijn Zondag waren we 2x 2e met 186 en 188 pnt in de L1 Zadelmaker is ook weer langgeweest en vanaf mei dit jaar is hij ruim 2 boommaten gegroeid Zadel mag dus aangepast... Rijden staat nu even op een iets lager pitje begin Januari heeft ze pas tijd ervoor
Tnx In Mei had ik er nog naar laten kijken (toen was boom zelfs wat aan de brede kant en heeft ze em extra opgevuld om m passend te krijgen), en ik had dus zelf ook niet verwacht dat er iets met de boom moest gebeuren. Ik dacht zelf gewoon weer even vullen omdat ie met een dun shabrakje wat begon te schuiven en ikzelf niet helemaal lekker meer zat... Dus dit kwam wel wat onverwacht Maar wees dus gewaarschuwd +
Buffelduke
Geplaatst: 23-04-12 16:19
Er is een kans dat mijn 2 (verzorg)haflingers ook van Midas Hanja zijn. Het zijn allebei van de Westerdijkjes en hebben enorm veel weg van wat hier aan foto's staat. Ik zal vanavond gelijk even in hun stamboom kijken!
Heb heb ook een afstammeling van Midas-Hanja en vind het jammer dat ik de hengst nooit in levende lijve heb gezien want hij was zo mooi. Zie verder leuke nakommelingen van hem voorbij komen.
Hij was inderdaad mooi! En ook erg lief. Ik heb hem een paar keer gezien.
Hoe oud is jouw nakomeling?
Birmaantje
Geplaatst: 26-04-12 11:41
Oké dus hij was niet alleen mooi maar ook lief! Manchester is ook heel erg lief en heeft een super karakter. Hij is nu 6 jaar en kan me geen liever paard wensen @iLsje87: heeft jouw haflinger ook zo'n super karakter?
Ja mijnes is ook super! Ik heb haar net uit de opfok gehaald, en in het begin was het een drama. Maar nu is ze super lief! En onwijs nuchter! Je kan alles al met dr doen..
Birmaantje
Geplaatst: 26-04-12 14:20
@Ilsje87: Ja dat is inderdaad Manchester
Ilsje87
Geplaatst: 26-04-12 16:57
@Birmaantje: Die is gaaf! Heb je nog nieuwe fotos van hem? Ga je ook wedstrijden rijden?
Hier nog wat fotos van mijn (nu net 20 dagen ) 3 jarige merrie.
@Ilsje87: je merrie kan goed bewegen hoor! Ga je haar zelf inrijden en wedstrijden rijden. Ik wil deze zomer met Manchester gaan starten en foto's volgen binnenkort.
stoer_san
Geplaatst: 27-04-12 00:27
Heeey, ik had helemaal niet meegekregen dat Manchester een nieuw baasje heeft. Maar gefeliciteerd met je knapperd Birmaantje, hij is leuk! En over leuk gesproken; Ilsje, wat is Senna mooi geworden zeg! Daar krijg je echt een fijn paard aan, kan niet missen. Maaike_Melis, papieren al gecheckt? Ben benieuwd....
Maldwyn zit op het moment echt even in zijn lelijk eendje fase, volgende week wordt hij alweer een jaar... Wat gaat de tijd toch hard!
Hai Birmaantje, de moeder van Maldwyn heet Loltje, een dochter van Maestro van de Bosrand (op de foto op pagina 2 staat ze achter de kleine man). Ze was van maessie hier op het forum en Larissa en Mentos zijn dus ook volle grote zus en broer. Haar nieuwe eigenaars wilden haar dit jaar nog een keer door Midas Hanja laten dekken, omdat die combi zulke leuke veulens geeft, maar nu hij niet meer leeft is dat helaas geen optie meer. Ik ben ook helemaal gelukkig met m'n (inmiddels al niet meer zo) kleine mannetje, qua karakter is hij echt top en ondanks alle groeistuipen kan hij nog steeds Lopen met een hoofdletter L Nu lekker opgroeien en een mooie grote jongen worden!
@stoer_san: Hij zal zeker uitgroeien tot een mooie grote jongen. Want papa is natuurlijk Midas-Hanja en wat wil je nog meer. Super dat hij ook zulke goede bewegen heeft. Ik ben erg benieuwd hoe hij straks onder het zadel is.