Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
nouja bevalt heel goed
, maar heb ook nog een Rossner, Stubben , Daaleman en Interhippique op ze liggen
Zidore schreef:(p.s. ik heb boomloos en western in dit topic buiten beschouwing gelaten! (mocht maar 20 pollkeuzes kiezen, sorry!)![]()
)

TurdusMerula schreef:Zidore schreef:(p.s. ik heb boomloos en western in dit topic buiten beschouwing gelaten! (mocht maar 20 pollkeuzes kiezen, sorry!)![]()
)
Hmm, de combi barefoot/Western nu in je poll snap ik niet.
Zoveel haf's, zoveel zadels, vermoed ik.
Uiteraard zijn haflingers gemiddeld genomen niet heel groot en vaak wat ronder...
Da's denk ik het enige wat je erover kunt zeggen.
Ik heb er een Westernzadel op liggen.
De combi keuze voor western/barefoot (moet dus eigenlijk boomloos zijn) staan bij elkaar omdat daar ook weer heel veel merken/namen in zijn. 
Maar als het niet past, dan past het niet. Ook elke haf is weer anders natuurlijk. Vond het ook wel grappig, had niet verwacht dat er zoveel wintec zou zijn. 
Maar net zoals je zegt als het niet past, past het niet. Voor mijn paard was de wintec te lang. Kwa breedte kon het wel.
Desiree_1993 schreef:Eerst een Wintec die niet goed lag(was ze nog niet van mij), toen een Pagony, die lag nu ook niet meer goed. En nu een Tekna dressuur sinds vandaag!
.