Die van mij heeft ook een hele trukendoos, maar ze wisselt het wel af. Dan weer dit en dan weer dat.
- ze kroop vroeger onder draadjes door om alle andere weiden en stallen af te zoeken naar eten
- als ze een tik krijgt waar ze het niet mee eens is of iets moet doen dat moeilijk is gromt ze of ze maakt een "ieh" geluid icm een bokje
- ze heeft door dat ze aan de hand sterker is en gaat dan stil staan. Wil je haar vooruit krijgen dan draait ze haar hoofd weg op zo'n manier dat je niks meer kan doen of ze slaat met haar hoofd of probeert je te bijten. Echt een machtsspelletje "wie is hier de baas".
- ze heeft sinds kort door dat ze haar buik kan uitzetten met aansingelen
- als je haar halster afdoet om het hoofdstel om te doen heeft ze in ene keer jeuk en gaat ze schuren of draait ze haar hoofd weg
- Als haar staldeur niet goed dicht zit (schuifdeur die over een pinnetje geschoven moet worden) dan duwt ze 's nachts de deur open en gaat ze aan de wandel om hooi te eten (alles zit gelukkig 's nachts dicht dus ze kan niet weglopen)
- probeert altijd mij de hooibaal in te trekken die in de stallen ligt als we er langs lopen
- Tja verder kan ze heel druk zijn op de poetsplaats, pakt ze alles vast wat ze ziet (dekens, hoofdstellen, jassen, rits van mijn jas.. *zucht*) en verzint ze steeds weer nieuwe dingen. Ik ben vast al heel veel vergeten haha
Je verveelt je nooit met haar! Kan er vaak heel hard om lachen al kun je haar af en toe ook achter het behang plakken. Een echte haflinger dus!