Wintercompetitie KVTH Z-H

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Wintercompetitie KVTH Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 11:14

Ik zie dat ik er nog opsta, zal Joli eens mailen ivm dracht van mijn merrie ben ik er helaas niet.

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 08:23

Ik heb de startlijst weer binnen.. Kwart voor vier alleen uitreikingen rond 6 uur, beetje jammer!
Jullie blij?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:30

Huh is de laatste wedstrijd niet al geweest van de wintercompetitie?

Saffier_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 09:38

Sjar: haha...ruilen?? Ik moet om 9.08 ;(

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 13:05

Saffier_tje: Haha ja maar ik rijd B zonder startkaart jij niet neem ik dan aan haha? Voor jou zal het dan een eitje zijn en voor mij wel lastig..

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 13:05

Charaz: de laatste wedstrijd is aankomende zaterdag

Sanne2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 14:38

sjar schreef:
Ik heb de startlijst weer binnen.. Kwart voor vier alleen uitreikingen rond 6 uur, beetje jammer!
Jullie blij?

Ja, dat is lang wachten! Ik moet geloof ik om half 6.. dus ff uitstappen en dan lekker naar huis!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:40

Ik moet 10 over half 6, onderling B.

Zitten de trekpaarden, haflingers, junioren, senioren in 1 categorie?

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:08

ik moet 10.38 en 11.00

weet niet hoe laat prijsuitreiking is. laatste start is 12.15

ik stap paar uit, zet der in trailer ( hopelijk lukt het maar we hebben de tijd) en dan is prijsuitrijking al. en dan lekker op tijd naar huis
dag erna weer wedstrijd:P

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 13:30

En zijn jullie er helemaal klaar voor.. Ik probeer der staart nog een beetje te wassen en der manen heb ik geknipt, kort! Dus jullie zullen me herkennen, een haflinger met korte manen haha! Vanwege het eczeem vorige zomer.

Sanne2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:50

Ik zit nog op mijn werk tot eind van de middag, dus ben blij dat ik morgen pas laat hoef, kan ik het varken nog even wassen :-) Dus mij zul je aan de groene zeep lucht herkennen ;-)

Ik kwam er trouwens bij toeval achter dat ik mee kon doen, in januari kreeg ik een week of 2 voor de wedstrijd bericht van Joli dat er afvallers waren en dat ik zodoende mee kon doen.. maar voor deze zaterdag geen bericht gehad, dus ging er vanuit dat ik niet mee kon doen. Dinsdag toch maar even de startlijst doorgelezen en stond er gewoon bij, dus zonder echte voorbereiding (juist lekker buiten gereden enzo) gaan we morgen toch maar mee doen voor de lol en ervaring!

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:26

sjar: die van mij heeft ook mega korte manen ( ook eczeem)maar ik heb knotjes, doe jij dat niet dan???

ik ga zo staart wassen, maar in trailer is ze zo aan de dunne dat hele staart weer bruin is....
dus weinig eer van me werk haha

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 20:37

Haha die van mij heeft nooit een hele witte staart gehad, ook nooit witte manen haha.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 02:01

Ik ben aan het zoeken in de mail van Joli, maar kan geen adres vinden :=
Op welk adres moeten we morgen starten in Heerjansdam?

edit: Ik zie wel dat de CK bij de Develruiters te Heerjansdam is, dus ik denk dat het daar is, maar wil het wel zeker weten :P

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 20:11

En hoe is het vandaag bij jullie gegaan?
Mijn punten waren niet geweldig 167.. Maar ik ben super tevreden!
Demy was hartstikke braaf en ging netjes in galop (dit is voor haar nog heel moeilijk). In mijn proef ging ik op een gegeven moment de verkeerde kant op en raakte ik de draad een beetje kwijt. Kwam ik er later achter dat we thuis de verkeerde proef hebben geoefend.. Heel erg slim dus wel haha!
Ik weet weer waar ik op moet letten en waar ik op moet trainen!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:05

Wij startte onderling in de B...
2e plaats met 187 punten *\o/*

Ik heb mijn paard vandaag van een andere kant gezien, hij was gewoon helemaal leip :')
Normaal de rust zelve...
We spoten door de buitenbak in rengallop, die bak zag er ook zo groot uit :~ , 1 ding scheelde hij bokte niet ofzo, dus hij had gewoon zin erin!

Normaal missen we impuls en activiteit/ oprichting, dat zat nu helemaal goed 8-)
Onze gallop was een rengallop, maar wel de goede gallop! Verder ben ik helemaal trots op mijn leipe 3,5 jarige kanjer!

edit:
@sjar
Zonde dat je zo in de war raakte met de proef :(:) Maar een goed gevoel over je paard is het allerbelangrijkste!
Laatst bijgewerkt door doei op 19-02-11 21:26, in het totaal 2 keer bewerkt

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 21:26

Haha, ook een ervaring rijker dus! Wat ze dan niet kunnen omkeren in ene keer hé haha! Super man tweede.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:29

Hij is 7 maanden onder het zadel, ik heb hem ingereden in een groot weiland, ik wist niet wat ik meemaakte joh :')
Die bak was ook zo groot, hij werd helemaal enthousiast ervan, me benen gingen trillen joh _O- Maar toen kreeg ik door dat het blijheid was en hij me niet van ze rug afwilde hebben :(:)

marlies405

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 22:31

@ doei Mooie punten heb je gereden hoor, gefeliciteerd! Ookal ging je haf af en toe wat hard in je proef en was het by de E wel héél eng:-P. Goed gedaan, hoop je nog een keer tegen te komen met Kanjer, t halfbroertje van Alves:-D!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 22:38

Zo kanjer meet ook al zo hoog!
Aan foto 7 in je profiel herken ik absoluut iets van Alves...

Jij had ook hele nette punten en jullie zijn vergeleken met vorige keer met grote sprongen vooruit gegaan, 15 punten meer is niet niks +:)+

marlies405

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 23:15

Grappig, zag by jouw foto's ook wel enige overeen komsten! En zag vanmiddag dat Alves ook zo lekker ruim kan lopen. Kanjer meet nu 1.55, grote jongen dus en lekker breed aan het worden. Sanne heeft het erg goed gedaan met Toon! Maar dat was wel aan haar punten te zien:-D. Ik hoop volgend jaar ook mee te doen,dus misschien treffen we elkaar dan met de hafs!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 23:18

Ow ok! Hihi ik dacht dat jij had gereden :+
Wij gaan ook naar de Centrale Keuring in Heerjansdam, neem je Kanjer dan ook mee?
En ik wil heel graag naar Ermelo *\o/*

Ik vond Heerjansdam een erg mooie locatie en hopelijk komen er dit jaar nog meer haflingerwedstrijden!

marlies405

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 23:24

Nee, dat was m'n vriendin. Waarschijnlijk komen wy ook naar de keuring in Juli! Dus dat zal leuk zijn om jou en Alves dan weer te zien. Maar we houden wel contact via Bokt. Heerjansdam is zeker een mooie locatie. Hoop volgende keer met Kanjer aan alle 3 de wedstrijden mee te kunnen doen.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 10:46

hoihoi

ik heb meegereden in de B met startkaart
en wilde dit keer in de proef echt werken, normaal neemt ze echt een loopje met me en dit wil ik niet meer dus hard werken in de proef was het motto..

dit ging erg goed
proef 1 wist ze niet wat der overkwam :P aan de teugel in een proef :oo dat was maar raar :') dus mevrouw die ging lekker tegendraads worden maar mijn doel is bereikt en punten waren 174 dus nog niet eens heeel laag.

2e proef gaf ze zich over en liep ze al hele stukken nagefelijk zelfs 1 kant galop terwijl ze dat zo moeilijk vind :+:. deze proef werd beloond met een 2e plaats en 183 punten.

en toen het toppunt van de dag ze liep in 1x de trailer op *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* normaal doen we er 30 en 45 minuten over :o ..

Wie van jullie gaan er meerijden met de clinic van Joyce???
ik heb gelijk gemaild O:)

Sanne2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:35

doei schreef:
Ow ok! Hihi ik dacht dat jij had gereden :+
Wij gaan ook naar de Centrale Keuring in Heerjansdam, neem je Kanjer dan ook mee?
En ik wil heel graag naar Ermelo *\o/*

Ik vond Heerjansdam een erg mooie locatie en hopelijk komen er dit jaar nog meer haflingerwedstrijden!

Hi,
Dat was ik :D Heb je de vorige keren ook meegereden in Heerjansdam? Voor mij was het de tweede keer, ben echt supersuperblij met mijn 182 punten - als ik 100 punten had gehad, was ik ook nog blij, want Toon was gewoon zo braaf :)
Wat heb jij trouwens een supergaaf wagentje voor je paard!! Wil ik ook :+ Ga je vaak met hem op stap?