Ze is in Vorden geboren, en daarna 5km verhuisd naar Hengelo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMathilde schreef:Allebei mijn haflingers komen van handelaren, een van handelsstal van iwaarden, waar ik overigens niet erg ontevreden over ben geweest. Ja ze geven je wel troep mee, slecht zadel en hoofdstel, maargoed voor 50 euro kan je ook niet veel verwachten. Deze haflinger had ook nog eens mooie papieren, papa was Sturm. Helaas overleden.
De andere haflinger komt van een of andere man uit belgie, op MP gekeken, was meteen verliefd, daar aangekomen bleek het ook een handelaar maar ja, het gaat toch om het paard:)
xMathilde schreef:Allebei mijn haflingers komen van handelaren, een van handelsstal van iwaarden, waar ik overigens niet erg ontevreden over ben geweest. Ja ze geven je wel troep mee, slecht zadel en hoofdstel, maargoed voor 50 euro kan je ook niet veel verwachten. Deze haflinger had ook nog eens mooie papieren, papa was Sturm. Helaas overleden.
De andere haflinger komt van een of andere man uit belgie, op MP gekeken, was meteen verliefd, daar aangekomen bleek het ook een handelaar maar ja, het gaat toch om het paard:)
Hariette schreef:xMathilde schreef:Allebei mijn haflingers komen van handelaren, een van handelsstal van iwaarden, waar ik overigens niet erg ontevreden over ben geweest. Ja ze geven je wel troep mee, slecht zadel en hoofdstel, maargoed voor 50 euro kan je ook niet veel verwachten. Deze haflinger had ook nog eens mooie papieren, papa was Sturm. Helaas overleden.
Sturm overleden ???
pubelia schreef:Mijn haflinger komt van de elshof af. Ik heb haar nu 4 jaar. En ze blijft ook van mij, ze gaat niet meer weg. Met de vorige eigenaar heb ik geen contact meer mee. Maar de vrouw/ meisje die haar voor mij heeft gereden heb ik wel contact.
BlueStar schreef:Ha die jan ook gaan bokken? Gezellig welkom bij de club, er zijn niet veel heren hier.