Nog een paar daagjes, ladies, en dan hebben we alweer de laatste wedstrijd! Vorige week op woensdag een flinke conditierit gedaan en op donderdag dressuur. Was geen succes, dus dat moet ik deze week maar niet doen, zo vlak voor de wedstrijd!
Het wordt nog wel spannend of het rijden gaat, want ze geven weer veel vorst op. Op de een of andere manier hebben we daar wel een abonnement op in Heerjansdam: sneeuw, vorst of hagel, er is altijd wel spannend weer!
IK MOET WEER IN DE MIDDAG STARTEN DUS MET EEN BEETJE GELUK HEBBEN WE DAN WEER MOOI WEER NET ALS DE 30STE.... ALEEN VOOR DE OCHTEND STARTERS HOOP IK DAT HET NIET GAAT SNEEUWEN!!!!
nee de starttijden komen donderdag na 14 uur, maar ik had een mailtje naar joli gestuurd en die schreef dat de B zonder startkaart weer om 14 uur zou beginnen omdat die jury alleen 's middags kon.
Weet iemand trouwens hoe ik een hengstenvlecht kan maken die blijft zitten? Agila's manen zijn ongeveer 25 tot 30 cm lang, maar na 5 min rijden glijdt hij er steeds halverwege de manenkam uit
ja dank je.... ik ken het touw. Gebruik het ook om knotjes te maken, maar niet bedacht dat het het ook voor een hengstenvlecht kunt gebruiken... leve het internet en behulpzame mensen
Was weer erg leuk en gezellig. Helaas had Hans er geen zin in en hebben we slecht gereden. Punten vielen desondanks reuze mee, erg aardig van de jury! Ach ja, volgende keer rijden we hopelijk beter!
Gefeliciteerd Pauk, wat leuk! Hans was ook gevraagd, maar Hans heeft geen stamboekpapieren en is alleen opgenomen in het wachtregister. En dan mag je helaas niet meedoen...
Ik weet wel wie paps en mams zijn, althans haast 100% zeker, maar de KVTH wilde geen dna onderzoek accepteren als bewijs van het ouderschap. Dus zodoende geen papieren bij mijn kanjer...
Dat is wel onwijs jammer! dan ben je door en dan mag je niet door zoiets.. Zonde..
marguerite
Geplaatst: 20-02-10 08:19
Mike is ook gevraagd,ik was er 2 jaar geleden ook,met de beste rijpaard,ben toen nog in de finale beland en 5 de geworden,wij gaan er wel heen.Zonde van Hans dat hij niet mee kan.
Leuk Pauk, gefeliciteerd! Het is wel jammer dat je zonder papieren niet mag, maar het is niet anders. Aan de andere kant; jullie hebben allemaal dressuur als belangrijkste discipline en ik niet, omdat dat bij mij TREC is. Dus jullie verdienen het eigenlijk meer dan ik! Dus ik gun het jullie van harte hoor!!!