Ik zit eraan te denken om haflinger te kopen als ik geld genoeg heb.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ikw il wel even zien naar wat leuke sites met mooie halfingers.
Bokkiej schreef:ik verdien nu 80euro per maand en voor mijn verjaardag ( pas oktober ) vraag ik ook nog geld. dan kijken we weer verdermaar ikw il wel even zien naar wat leuke sites met mooie halfingers.

MijnHafje schreef:Bokkiej schreef:ik verdien nu 80euro per maand en voor mijn verjaardag ( pas oktober ) vraag ik ook nog geld. dan kijken we weer verdermaar ikw il wel even zien naar wat leuke sites met mooie halfingers.
met 80 euro kom je niet ver!!!

MijnHafje schreef:Bokkiej schreef:ik verdien nu 80euro per maand en voor mijn verjaardag ( pas oktober ) vraag ik ook nog geld. dan kijken we weer verdermaar ikw il wel even zien naar wat leuke sites met mooie halfingers.
met 80 euro kom je niet ver!!!
. Gelukkig had ik nog een skireis tegoed van mijn ouders, anders had ik dat nooit gered.
ik koop nu geen paard. en ben van plan er nog baantje bij te nemen. met school zit ik niet. ik leer altijd s'avonds en ik ken genoeg mensen in de buurt. en de kosten van 1 stalling inclusief hooi en stro kost maar 50 euro per maand. en dan ken ik nog wel een aantal, maar daar ken k de prijzen niet van. 
. Gelukkig had ik nog een skireis tegoed van mijn ouders, anders had ik dat nooit gered.
Bokkiej schreef:leesik koop nu geen paard. en ben van plan er nog baantje bij te nemen. met school zit ik niet. ik leer altijd s'avonds en ik ken genoeg mensen in de buurt. en de kosten van 1 stalling inclusief hooi en stro kost maar 50 euro per maand. en dan ken ik nog wel een aantal, maar daar ken k de prijzen niet van.
.
. Probeer anders net zoals ik eerst een tijd een paard te verzorgen (of evt te leasen) zodat je ook weet hoeveel kosten etc er eigenlijk aan verbonden zitten (verkijk ik me nu ook wel een beetje op, maar ik red het gelukkig prima (ookal heb ik nog geen geld voor een zadel)). 

Bokkiej schreef:Waar hebben jullie je haflinger weg, gekocht?
Ik zit eraan te denken om haflinger te kopen als ik geld genoeg heb.