Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sammetje schreef:Ik heb in mijn wintec een witte boom zitten. Ik heb mijn zadel ook "op eigen houtje" gekocht maar heb gezond verstand en kan heel aardig inschatten of iets goed ligt of niet. Mijn instructrice vond het ook een geschikt zadel.
Heb een half jaar geleden een zadelmaker laten komen omdat ik wilde weten of mijn zadel nog op/bijgevuld moest worden.
De zadelmaker was zeer tevreden over mijn keus voor een wintec (pro dressuur) zadel en had als hij mij toendertijd geadviseerd zou hebben dit zadel ook uitgekozen.
Hij prefereerde dit zadel zelfs boven ieder ander (leren) zadel.
Bontje is dus misschien niet eens nodig voor je haf??
sjorsie schreef:dit is nou waarom sommige mensen weggaan van bokt
ik sta op een dressuurstal waar veel mensen waaronder een gP ruiter meekijken of het zadel goed zit en omdat hij nog groeit is het op maat maken maar toch een momentopname, daarom met een bontje eronder zodat het niet op de schoft drukt. als hij wat meer is uitgegroeid krijgt hij een maatzadel die dan ook weer elk half jaar zal worden nagekeken, dus niet alles is zwart wit
ligt prima, en t zadel zit lekker
linda_arnold schreef:Een 'witte'
Even ter promotie is heb nog een wintec PRO van nog geen jaar oud incl WITTE BOOM te koop