Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(ik zou rond januari een hafje gaan kopen). 
.zwarteroosje schreef:feliciaa schreef:ach jaah.. Misschien krijgt ze nu wel een heel goed te huis
Weet je eigelijk ook waarom ingrid haar heeft verkocht want ze fokt best mooie veulens...
Diegen die Artos had gekocht was te jong voor Artos. Hij ging erg klieren enz, vandaar dat hij nu terug is. Toen hebben Ingrid en Ineke gezegd dat Bonja ook te koop staat en nu hebben ze die meegekregen. Maar de presieze (of hoe je het schrijft) reden waarom ze te koop stond weet ik niet
Maar artos begon weer ( heb ik gehoord ) vervelend te bokken etc. wat ie ook een tijdje bij ingrid heeft gedaan. Toen durfde ze niet meer en artos die dombo is weer terug
Artos ja.. domme pony
gegheh, maar die wordt volgens mij idd weer voor de wagen beleert, en ze heeft zondag weer heeeel even op artos gereden. Begon weer met die domme flauwe dingen van hem bij die vorige eigenaar volgens mij .. weet niet zeker hoor
ik hou wel van dat soort pony's als je ze eenmaal voor je gewonnen hebt doen ze alles voor je maar daar moet je wat voor over hebben en je moet wat voor durfen.. Mij lijkt et wel een leuke uitdaging..
Artos is dus niet van mij geweest..