Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
littlesannie schreef:iemand nog een suggestie als je haf vaak door het bit heen loopt en moeilijk te remmen is (ze is 4,5)???
lucaa2 schreef:littlesannie schreef:iemand nog een suggestie als je haf vaak door het bit heen loopt en moeilijk te remmen is (ze is 4,5)???
Dat ligt denk ik gewoon aan de leeftijd van je pony. De meeste ponys rond de 4 jaar zijn nou eenmaal ontzettende eigenwijze donders![]()
Meestal is dat na een jaar (of 2) wel weer over
Niet van bit veranderd. lucaa2 schreef:littlesannie schreef:iemand nog een suggestie als je haf vaak door het bit heen loopt en moeilijk te remmen is (ze is 4,5)???
Dat ligt denk ik gewoon aan de leeftijd van je pony. De meeste ponys rond de 4 jaar zijn nou eenmaal ontzettende eigenwijze donders![]()
Meestal is dat na een jaar (of 2) wel weer over
naja heb zelf gekozen voor een jonge pony... Hopen dat ze over een tijdje verbeterd. Ze zet nu erg vaak haar kop erop en dan is ze niet meer te sturen
Peelie schreef:Ik gebruik voor mijn hafjes een dubbelgebroken bol middenstuk, watertrens, 16mm dun bitjes. Daar lopen ze super.fijn op!
Mijn jonge haf heeft ook een standaard turbo knop. En die ben ik nu aan het leren.om op mij te wachten. Dat gaat super nu. Hij is nog geen 4.
littlesannie schreef:tossielove schreef:Klopt, mijn haf is bijna 6, en gedraagd zich 2x beter dan 2 jaar terugNiet van bit veranderd.
okee dankje! die van mij is dit najaar begonnen met haar vervelende gedrag... hoop dat ze weer wat milder wordt over 1,5/1 jaar... Ze is nu wel errug pittig
Natuurlijk niet vergeten goed te belonen als hij het goed gedaan heeft.