Ik was even nieuwsgierig, wie heeft er een Haflinger met korte manen? Onze Stella heeft zomerexceem en dit jaar gaan de manen eraf. (de helft is lang). Ik was benieuwd hoe het eruit ziet!
ik heb ze van tiff ook afgeknipt! na ze ingevlochten te hebben waren ze afgebroken en zag het er echt neit meer uit dus is mijn schaar er flink in gegaan
Hmmm, als ze heel kort staan staat het dus best aardig! Alleen zo half hangend is niet zo mijn ding. Net alsof ze stroom hebben gekregen, hahaha. Alleen kan ik ze nu al knippen? Ik weet niet of ze nog schuurt..........
Ik neem aan dat ze het meest schuurt in de zomer, en het is nu al (net..) herfst ik zou gewoon even aankijken en als ze door gaat met schuren gewoon afknippen die handel..
De Shet schuurt nog op zn best. Vind die ZE zo irritant!!!! Maar ja, de mensen van wie we ze gekocht hebben waren niet eerlijk, dus we leven er maar mee......
Sodeletuut
Geplaatst: 21-09-11 20:51
De week voordat hij gestolen werd, ik heb dus geen foto's van hoe zijn manen nu zijn..
Ligt heel erg aan het paard vind ik. Bij de ene staat het heel goed, bij de ander is het 3 keer niks. Het mooiste vind ik het als het net als bij rijpaarden hangt op een handbreedte. (Als mooie lange manen niet mogelijk zijn dan )
pony die wij te koop hebben staan heeft ook korte manen (vanwege de wedstrijden gedaan) vind het de pony een stoere sport uitdrukking geven ze worden inmiddels al weer wat langer zoals op de foto te zien
Aranel
Geplaatst: 24-09-11 20:27
Mijn haf had ook korte manen Zie profiel voor foto's. Vond het jammer dat ze niet groeiden maar ik kon er niets aan doen
Ook die van mij heeft tegenwoordig een sportcoupe. Wegen medicijngebruik had ze alles afgeschuurd dus toen hebben we het helemaal afgeschoren. Tegenwoordig trek ik haar manen om ze op een mooie lengte te houden!
LadyMadonna
Geplaatst: 28-09-11 16:06
Die van mij had ook korte manen, deed er niks aan, t werd gewoon niet langer
lovelucydan
Geplaatst: 28-09-11 16:13
de mijne heeft kapseltje fjord staat heel gaaf. is overgens door een ongelukje gekomen, en zo gelaten omdat het zo lekker stoer bij dr staat