Wie komt er 19 Juni naar Ruurlo om mee te doen aan de haflingerwedstrijd??
Je kan 2 proeven rijden met of zonder startkaart!! Ivm vaderdag is er een verkort programma, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, dus heb je zin om mee te doen geef je dan snel op!
Ze voorspellen echt heel slecht weer.. veel onweer en regen deze week, ook zondag. Mijn Haflinger staat niet op ijzers dus dan wordt het nog twijfelachtig of we wel mee kunnen doen..
Hollie, wat gebeurd er als de weersverwachtingen kloppen en het inderdaad heel veel gaat regenen? Wordt het dan afgelast of gaan alleen de mensen die ijzers+stiften hebben rijden?
nee de wedstrijd wordt sowieso niet afgelast. De mensen zonder startkaart rijden op zand. Mensen met startkaart weten dat ze in het buitenseizoen bijna altijd op gras rijden, daarnaast hebben wij dit ook vermeld. Dus gaan we ervan uit dat er stiftgaten in de ijzers zitten, en anders is deelname op eigen risico.
Nou Laurah dat denk ik niet. Daarnaast ben je het inschrijfgeld kwijt conform regels KNHS, maar als je gaat starten heb je toch ijzers. Ik vindt dat een beetje raar, ik heb mijn concourspaarden allen op ijzers staan.
zoals het er nu naar uitziet vlat de regen nog weer heel erg mee. Je kan dan eventueel zonder startkaart starten als je wilt, dat is op zand los rijden en op zand de proeven.