Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Besje15 schreef:Daar ligt het allemaal niet aan, want alles ligt goed.
Nou zij zegt dat ze gewoon de baas wil spelen , maar dat lukt haar niet.
en dat ze daarom een bokje geeft inderdaad uit protest.
maar ik vraag niet om zulk soort antwoorden ik wil graag weten hoe jullie het zo zouden aanpakken.
dagmach schreef:Een bokje uit protest geven kan dus heel veel betekenen,bij het begin beginnen dus,stap voor stap bovengenoemd rijtje afwerken.
Het de "baas" willen spelen,kom op zegals alles in orde is en ook jij als ruiter de juiste hulpen geeft niet tegenwerkt en op een zachtaardige manier de leiding neemt dan zal het dier met plezier voor je aan het werk gaan.
Besje15 schreef:_Jordy_ Zo houd je een beetje in , ten eerste het is niet mijn eigen pony. ik rijd er mee op les.
ten tweede ik sla haar niet 10 achter elkaar aan, en ik snap niet waarom je zo on aardig doet. ik vraag alleen maar hoe jullie zoiets zouden aan pakken. ik heb het absoluut niet over een PROBLEEM paard ofzo... misschien moet je eerst eens kijken hoe jij het zou aanpakken, en niet gelijk zo fel reageren in een topic..
Besje15 schreef:Daar ligt het allemaal niet aan, want alles ligt goed.
Nou zij zegt dat ze gewoon de baas wil spelen , maar dat lukt haar niet.
en dat ze daarom een bokje geeft inderdaad uit protest.
maar ik vraag niet om zulk soort antwoorden ik wil graag weten hoe jullie het zo zouden aanpakken.
Besje15 schreef:Excuses hier voor had het verkeerd begrepen.
Er zijn ook weleens lessen dat het niet gebeurt hoor, en ze bokt ook niet 20 x in de les , het is meestal 2x dan houd het wel op. dus denk dat het eerder uit joligheid is.