en toen vroeg ik me af hoeveel dressuur haflingers er daadwerkelijk in Nederland waren. Ik kan nergens een site vinden over haflingers die het verder hebben geschopt dan het M2 (wat bij deze site dus wel het geval is).
misschien is het leuk om dat hier bij te houden. Dus als iemand een Haflinger boven de M1 of M1 startgerechtigd heeft, zet het dan hierbij. het zou leuk zijn als er een foto word geplaatst en (hulp) stamboom + wat informatie.
Anoniem
Geplaatst: 13-11-10 20:17
Ik rijd een Haflinger waarmee ik M1 startgerechtigd ben Hofdame v/d Wortel (Wallenstein x Amadeus) , Elite/Sport/Ster merrie. Afgelopen zomer 9e geworden van Nederland met het Bestgaand op de Nationale Tentoonstelling van het KVTH
Ik ben met Tommie M1 met 2 winstpunten. Door blessure zijn we nu gestopt met wedstrijden.
Nessie
Geplaatst: 13-11-10 23:00
Ik ben met Goldy M1, maar we gaan over niet al te lange tijd als het goed is naar de M2. Goldy is een volle Haflinger voor sommigen die nog twijfelen. Neptun x Stromboli.
Störly van 't nijland Z1 pony's (voor de 2e keer) en M1 paarden(ook voor de 2e keer)
mandje
Geplaatst: 14-11-10 10:46
Hoi,
Ik rijd met mijn haflinger in de M1 dressuur nu met 8 winstpunten.
De vader van Heidi is Mendel. De vader daarvan is Midas-Clarina De moeder van Heidi is Rosina van de Grauwe kat, en de vader daarvan is Mando.
Ik ben er even een tijdje uit geweest met rijden/wedstrijden. Ben nu weer begonnen en de eerste wedstrijd is weer gepland. Hierdoor heb ik ook niet echt een recente foto. Ook start ik nu tussen de paarden Sinds dat ik M1 ben. Dus nu 7 winstpunten gehaald tussen de paarden (1 had ik gehaald bij de pony's)
Zal binnenkort foto's gaan maken en zou ik hier ook ff 1tje neerzetten. Hier nu eerst een oudere foto van ons.