Christeltjuh schreef:Ik vind 1000 niet veel voor een haf! Je kunt er toch nog wat jaren mee vooruit en je moet ook kijken naar het materiaal wat je erbij krijgt. Als dit allemaal nog goed is moet je je bedenken dat je die prijs nog van de prijs voor de pony eraf moet halen. Zeg dat je voor 300 spullen erbij hebt en je betaald 1000 dan heb je een pony voor 700 dat is dus echt niet veel!
Het gaat wel om een pony van 19 jaar oud hè , daar is nu niet echt veel vraag naar en voor 1000 euro kun je ook zonder al teveel moeite een leuke veel jongere Haf vinden 
De spullen zijn niet zo veel waard , qua nieuwprijs al niet (Ranger / Zadelmarkt dacht ik) , en het zadel is als je er eerlijk naar kijkt ook wel wat aan slijtage onderhevig. Ik vind zelf 800 euro zat maar omdat het een rustig beestje is voor een beginnende ruiter is dat ook wat waard , staat al hier waar ze dan ook kan blijven staan , dus dat is wel makkeijk allemaal , dus maak er dan maximaal 1000 euro van... maar ze gaat zelfs nog naar de 1100 euro , omdat je bij een ander beestje toch ook weer 100 euro kwijt bent om het hiernaartoe te krijgen
En dan hoeven de spullen er nog niet eens bij te zitten , krijgt ze van mij wel een zadel en hoofdstel , ik heb toch zat liggen 
Maar het is natuurlijk wel logisch dat de verkopende partij alle spullen erbij wil verkopen , wat moeten zij er immers nog mee 
Echter is het ook logisch dat de koper liever zelf nieuwe spullen koopt....en liever daar zijn geld aan besteed.
Ik zou zelf nooit zoveel geboden hebben in ieder geval , en blijkbaar zit ik wel aardig goed gezien de rest van de reacties hier 
Het is echt een lief en leuk beestje hoor , maar de prijzen van Haffies liggen gewoon niet zo hoog , en zeker niet als ze al wat ouder zijn